lange cyclus

Hoi, ik lees nu al een tijdje hier mee en wil nou graag ook even een vraag stellen. Zal me eerst even voorstellen, mijn naam is Hendrika, ben 28 jaar en woon in Friesland. We hebben twee dochters en hopen op een derde kindje. Bij onze dochters was het al raak binnen twee maanden, ja we waren dus verwend.Ben nu sinds januari van de pil af en mijn cyclus wordt alleen maar langer. Dacht vorige maand al dat ik zwanger was en deze maand dus weer. Eerst was het 05-01 toen 06-02 toen 09-03 en deze maand al 13-04. Ik hoop maar dat het van pilgebruik komt. Nu is dus mijn vraag: wie herkent dit????? Wie wil reageren?? Bedankt alvast. En iedereen die ook graag zwanger worden wil, veel succes!!!!!
 
hoi hendrika

ik herken dit inderdaad.
ben nu 22 en sinds augustus gestopt met de pil.
heb ongeveer een cyclus van 48 dagen.
Als ik dat dan terug reken word ik maar 7 keer per jaar ongesteld, mooi balen dus.
zit inmiddels op dag 50 en ben vorige week naar de dokter gegaan en ben bezig met allerlei onderzoeken.

Ik hoop voor je dat het snel raak is

groetjes patricia
 
Hoi Patricia, dank je wel voor je reactie. We weten dus eigenlijk nooit wanneer we een eisprong hebben. We blijven maar gewoon regelmatig door oefenen. Ik wens je veel succes met je onderzoeken en hoop dat het niet te lang duurt eer je zwanger bent. Moed houden.
 
Terug
Bovenaan