lange cyclus

A

Anoniem

Guest
zijn hier meiden met een lange cyclus.
en hebben die een eisprong.

ik had eerst namelijk helemaal geen cyclus en sinds dec een onregelmatig. maar ik twijfel of ik een eisprong heb. ik moet donderdag naar het ziekenhuis maar ben zo benieuwd of er mensen zijn die dit kennen en wat ze daarbij deden/ doen.

groetjes kaat

Hoi Kaat

Ik heb ook  een erg onregelmatige en lange cyclus.
Ik ben in sept 04 gestopt met de pil en menstruatie bleef uit.
In mijn puberteit toen ik de pil nog niet slikte kon je er geen pijl op trekken wanneer mijn menstruatie zou komen.
Deze info heb ik ook doorgegeven aan mijn huisarts.
Die heeft me toen doorverwezen naar de gynaecoloog.
Die hebben toen bloedgeprikt en een inwendige echo gemaakt.
Toen bleek dat ik PCO-syndroom heb, en maak dus uit mezelf geen eisprong aan.
Ik gebruik nu clomid om een eisprong op te wekken.
Ik zit nu op een dosis van 100 mg. Donderdag moet ik weer terug naar het ziekenhuis om te zien of er een eitje aan het groeien is.
De dosis van 50 mg sloeg bij mij niet aan.
Hoe lang zijn jullie nu al bezig?
Verder wens ik je veel succes in het ziekenhuis.
Liefs Carol

wij willen nu pas gaan voor een tweede. de eerste is ook gekomen met behulp van clomid. 50 mg meteen eerste keer raak. maar ik was benieuwd of ik dat nu meteen weer krijg omdat ik toen geen menstruatie had en nu wel.
ben zo benieuwd
kan bijna niet wachten
kaat

Hoi Kaat,

Vorig jaar heb ik een miskraam gehad en daarna kwam mijn cyclus niet meer op de rit. Het bleek dat ik (ook) het PCO-syndroom had. Net als jij ben ik nu m.b.v. Clomid (2e kuur) zwanger geworden. Het feit dat je wel ongesteld wordt, hoeft niet te betekenen dat je nu een eisprong hebt. Een vriendin van me werd nl. elke 3 maanden ongesteld maar bleek ook PCO te hebben. Heel goed dat je het laat controleren!

Succes!

Groetjes F (23 weken)

Terug
Bovenaan