Lange cyclus

<p>Iemand heir ervaring met een lange en onregelmatige cyclus? Ben een week na menstruatie begonnen met ovu testen maar nog geen smiley tot nu toe.. Laatste cyclus was 35 dagen.</p><p>Voel me wel mega moe en beetje misselijk. Maargoed kan ook opkomend griepje zijn test wijst niks uit.. Droom wel vreemd maar kan tussen de oren zitten. Zou ook gek zijn een mega korte cyclus opeens </p><p>Iemand ervaring met negatieve ovu testen en toch zwanger te zijn? Maak me toch zorgen over mn eigen lichaam. Ha gaf eerder aan indien dit blijft mogen we na de gyn in elk geval voor een check </p>
 
Ik ben ook bekend met lange en onregelmatige cycli, maar mijn cycli zijn minimaal 32 dagen en maximaal 56... En dan alles wat ertussen zit. Dus 35 vind ik dan persoonlijk nog wel meevallen. Verder nooit behoefte gehad om naar de gynaecoloog te gaan om een check te doen, maar als het jou rust geeft zou je dat wel kunnen doen. Ik weet niet hoe lang je nu aan het testen bent? Want je schrijft niet wanneer je laatste menstruatie was. Maar over het algemeen moet je aanhouden dat je eisprong ongeveer 14 dagen voor je menstruatie komt. Dus dan zou je ergens tussen dag 18 - 22 een positieve ovulatietest moeten krijgen. Let op, want die 14 dagen is een gemiddelde, dat kan altijd afwijken! Dus ik weet niet of je ongeveer rond dag 18 zit, maar anders nog even door testen. Mocht je geen positieve ovulatietest krijgen, maar uiteindelijk wel je menstruatie krijgt, dan kan het ook zijn dat je een gevoeligere test nodig hebt om je eisprong te vinden. Ik neem aan dat je wel gewoon de instructies van de ovulatietest aanhoudt? Mogelijkheden genoeg in ieder geval ;) 
 
Ik tussen de 35 dagen en langste was 57 dagen.
35 dagen van afgelopen maand was toevallig de korste. Laatste menstruatie was 11 augustus. Reden voor gyn is dat ik 5 maanden geen menstruatie gehad heb. Slik al dik 1 jaar geen pil meer. Waardoor huisarts ook twijfels heeft.
Dus is niet zo dat ik nu meteen naar de gyn ren hoor haha. Rot he zo'n cyclus 
 
Oh, maar ik bedoelde er ook niks mee, met over de gyn! Ik zeg alleen dat ik er zelf nooit behoefte aan heb gehad, maar ieder moet voor zich weten of ze dat wil of niet! Voor mij zou het persoonlijk niet uitmaken namelijk of ik een diagnose krijg, maar ik kan me voorstellen dat het wel veel duidelijkheid geeft of dat er bijv medicatie nodig is om een zwangerschap te bevorderen. ;) Maar dan zijn jouw cycli inderdaad normaal vergelijkbaar met die van mij, dan zijn ze idd wel lang en onregelmatig. Je zou verwachten dat als je uit gaat van je kortste cyclus, je nu wel een positieve ovulatietest zou hebben, maar het klinkt dan alsof je nu weer een langer cyclus in gaat. Volgens mij moet je, als ik de "regels" goed begrepen heb, altijd uit gaan van je langste cyclus, zodat je niet voor teleurstellingen komt als je een zwangerschapstest doet. Maar met ovulatietesten moet je dan idd wel eerder in je cyclus testen, want anders heb je weer kans dat je je eisprong mist als je cyclus korter is. Lekker ingewikkeld! Ik heb het geluk gehad al twee keer zwanger te mogen worden en heb nu twee prachtige kindjes hier, ondanks die rare cycli. Maar ik besef me echt dat ik daar geluk mee heb! Ik hoop toch dat je ovu test snel positief wordt en je snel een positieve zwangerschapstest in handen hebt!
 
Haha nee vatte het ook niet vervelend op!
Ja ben ook 2x zwanger mogen worden. 1x mk en een gezonde dochter die in decemebr 2 wordt. 
Toen was mn cyclus wel duidelijk en regelmatig. Echt kak dus nu.. 
Op internet lees ik dat je lh piek ook maar heel kort kan zijn waardoor je hem gemist hebt.. Ik hoop daarop eig. 
Ben wel ontzettend moe en misselijk maar probeer te blijven denken dat het niet kan omdat ik geen lh piek gemeten heb.. Inderdaad ingewikkeld he:(
 
Ik ben 3maanden geleden pas gestopt met de pil. Eerste keer werd ik na 35 dagen ongesteld. En toen meteen 2e cylus begonnen met ovulatietesten vanaf dag 10. Alleen snapte er niets van want kreeg nooit een positieve test. Nu 2/3 dagen geleden op dag 40! Een positieve ovulatietest gekregen. Dag ervoor, dag zelf en dag erna geklust. En nu afwachten.   Als ik uitga van 14 dagen erna menstruatie is mijn cyclus dus 54 dagen deze keer. 
Gebruik je ovulatietesten?  Vind dat zelf wel heel handig dan weet je ook zeker dat je wel een eisprong hebt. En naja om de dag klussen is soms wat lastig met onregelmatige diensten dus dan vind ik dit wel handig. 
 
Ik heb geen ervaring met lange cyclus. Wel weet ik van mezelf inderdaad dat mijn ovu testen als ik die niet op het juiste moment doe gewoon wit blijven, dus niet oplopend ofzo. 
Ik merk het gelukkig aan mijn slijm. Maar ik heb meestal 1 dag een knaltest en de dag erna meestal weer knal wit en daarvoor bijv aantal dagen heel licht of wit. Dus als ik hem dan net te laat doe mis ik hem. Dus dat kan ook heel goed.
Als ik goed geteld heb zit je op dag 23 nu? Het kan dus heel goed nog komen vooral in een langere cyclus. Mijn ovu was toevallig deze maand ook 3 dagen later bij een hele regelmatige cyclus, dus ik kan me alleen maar voorstellen dat het bij een langere cyclus ook langer kan duren.
 
Terug
Bovenaan