lange cyclus?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
mijn vraag is:
wij zitten nu in onze eerste ronde.
ik had na het stoppen met de pil, als je een normale cyclus van 28 dagen zou hebben. 7 juni ongi moeten worden. nou nog steeds niks te zien hoor. heb nu dus een cyclus van 41 dgn en heb het idee dat het ieder moment kan komen.
heb de 10e een test gedaan en de 17e en allebei negatief.
heeft 1 van jullie dit ook wel eens mee gemaakt?
gr shirley

ja dat heb ik ook gehad toen ik net gestopt was met de pil duurde toen ongeveer 45 dagen
daarna is het paar keer wat korter geweest 35 en 38 dagen
en nu deze cyclus weer erg lang 41 dagen
pff...

hoop dat je snel ongi word (zwanger is natuurlijk beter  haha)

xx

Ik ben anderhalf jaar geleden ook een tijdje gestopt met de pil omdat ik last van bijwerkingen kreeg. De eerste keer was ik na 35 dagen ongesteld, de tweede keer voelde ik na 35 dagen ineens ontzettende menstruatiepijn, maar er kwam niks.... pas na 70 dagen. Toen ben ik weer aan de pil gegaan omdat we niet blij werden van condooms. Een jaar later ben ik weer gestopt (sept. '06) en we zijn sinds april officieel bezig om zwanger te worden. Gelukkig heb ik nu niet 70 dagen hoeven wachten, maar mijn cyclus is vanaf september nog steeds erg onregelmatig, tussen de 28 en 44 dagen. Niet erg fijn dus, twee maanden geleden 44, afgelopen maand 28 (echt twee uitersten dus) en nu heb ik nog geen positieve ovulatietest gehad op dag 21, dus wordt weer een lange cyclus.

Pink

hoi dames,
maar hebben jullie dan wel een eisprong?
gr shirley

zijn jullie daar ook al voor bij de huisarts geweest toevallig?
gr shir

volgensmij heb ik wel gewoon een eisprong, niet dat ik temperatuur of iets dergelijks
maar zie het vaak wel aan me afscheiding
of buikpijn of iets
ben nog niet bij ha geweest
xx

Toen ik in 2005 gestopt was met de pil ben ik helemaal nooit meer ongesteld geworden, want toen was ik namelijk gelijk zwanger! Je hoeft dus  niet eerst ongesteld te worden om zwanger te raken. Je hebt sowieso een eisprong. Wanneer je uitgerekend bent is alleen een beetje lastig, maar daar heb je termijnecho's voor...

Groetjes

Terug
Bovenaan