Lange cyclus

Heeft er iemand ervaring met lange cyclussen?
34 dagen
37 dagen
En nu op dag 34
Ik gebruikt ovulatie testen.
Bij mn andere kindjes gelijk zwanger en nu dit?
Natuurlijk is dit voor sommige niet lang. Dat weet ik.
 
Hoi! Ik heb ook hele lange cyclussen gehad. Helaas bleek bij mij er geen daadwerkelijke eisprong te zijn. Hiermee ik bijna een jaar mee aan gemodderd. Toen heb ik een doorverwijzing gevraagd.
Tegen mij werd door de gynaecoloog gezegd dat een cyclus langer dan 35 dagen, vaak geen cyclus meer wordt genoemd. De kans dat er dan een eisprong is geweest is kleiner. (Dit is wat er mij verteld is, dus don’t shoot the messenger). Ik had trouwens cyclussen van tussen de 38 en 52 dagen.
Tussentijds heb ik ook een paar keer ovulatietesten gebruikt, maar dat werkte dus niet.
Ik weet niet hoe lang je nu bezig bent om zwanger te worden en of je ook weer anticonceptie hebt gebruikt. Dit zijn wel zaken die invloed hebben op het bijv ontpillen en een goede cyclus krijgen.
Als je je onzeker erover voelt, ga zeker naar de huisarts. Zij kunnen echt beter helpen en adviezen geven!!
 
Hoi! Bedankt voor je reactie. Dit is opzich nog maar de 3e cyclus.. ik had wel een positieve ovulatie test met een temperatuurverhoging er na. Nu weer ongesteld. Ik ga vanaf deze cyclus teunisbloemolie nemen. Hopelijk verkort dit mijn cyclus :)
 
Terug
Bovenaan