Lange cyclus

Hallo iedereen,

ik ben net de berichten van de afgelopen dagen aan het doorlezen. Het viel me eigenlijk ineens op dat bijna iedereen die op dit forum is een lange cyclus heeft van ongeveer 30-35 dagen. Zelf heb ik ook een cyclus van ongeveer 32 dagen. Zou het zwanger worden daarom moeilijker voor ons zijn, omdat in de "boekjes" iedereen uitgaat van een cyclus van 28 dagen?
Toen ik vorige week bij de gyn was voor een ovulatieonderzoek keek zei ook heel verwonderd op toen ik zei dat ik in dag 23 van mijn cyclus zat. Mijn eisprong had ik net 2 dagen tevoren gehad.
Ook dat je altijd 14 dagen voor je eerste menstruatiedag een eisprong hebt klopt bij mij niet. Ik had van het week-end een beetje bruine afscheiding en ben vandaag ongesteld geworden. Dat is dus anderhalve week later dan mijn eisprong.
Het heeft er waarschijnlijk allemaal niets mee te maken, maar je gaat op alles letten.

Groeten,
Bianca

Hoi bianca

Het is gewoon een gemiddelde cyclus hoor die 28 dagen, volgens mij hoef je je niet druk te maken als die van jou dus 32 dagen is.
Zelf heb ik ook hele lange cyclussen, de laatste was 60 dagen.
Moet over 2 weken naar de gyn om te kijken waar dat precies aan ligt

succes

groetjes patricia

Hoi Bianca,

Ben nu zeven weken zwanger en was pas 3 maanden gestopt met de pil. Had de volgende cyclus; 30, 35, 32 zwanger. Dus het zegt niets. Veel succes en hoop dat je toch snel zwanger wordt. Groetjes!!

Hoi Bianca

Ik heb altijd een cyclus van op de kop af 28 dagen maar ben toch al zo 2,5 jaar bezig,ook heeft mijn gyn gezegd dat ik een uitzondering ben omdat de meeste vrouwen een onregelmatige cyclus hebben.
Liefs
Snoopy

Terug
Bovenaan