Lange cyclussen en zwanger worden ervaringen gezocht

Hi meiden. Ik vroeg me af.. zijn er meiden met cyclussen 40+ dagen zwanger geworden?
Ik ben echt toe aan een positief verhaal want nu dag 29 en nog geen eisprong te bekennen. Zo irritant.
 
Mijn cyclus is onregelmatig en lang. Gemiddeld rond de 42 dagen. Ben nu zwanger van de 3e. Eerste 2 waren in de 2e ronde raak en de 3e is er tussendoor geglipt toen m'n cyclus ineens 28 dagen was die maand.


Heb nooit ovulatietesten gedaan, maar dacht het wel te voelen toen we ermee bezig waren. Dat kwam dan wel overeen met hoe lang m'n cyclus die maand was.
 
Hallo,

Ik heb steeds een cyclus van 40 dagen gehad. Heb ovulatietesten gebruikt en eisprong altijd op dagen 26/27. Ben in de 3e ronde zwager geraakt, helaas vroege MK.

Heb nu 1 x acupunctuur gehad om de cyclus te verkorten en deze maand direct de eisprong 6 dagen eerder.

Succes ??
 
Hi, mijn cyclussen werden steeds langer en langer. Ik sloeg meestal 1 hele maand over. Werd er erg onzeker van, aangezien de kans dan ook minder klein is om zwanger te worden. Totdat ik twee weken geleden dacht een eisprong te hebben maar mijn ovutest bleef na 4dagen nog positief en ik toch maar even zwangerschap test ben gaan doen, bleek ik al 4.5week zwanger te zijn. 
 
Ik heb de diagnose PCOS en dit hele jaar slechts twee keer geovuleerd. Toch was dat voldoende want ik ben zwanger! Het was wel soms enorm frustrerend en heb behoorlijk wat huilbuien gehad als er toch weer geen eisprong was. Dus snap je helemaal!
Ik ben gaan temperaturen om er toch voor m’n gevoel iets van grip op te houden. Maar kon ook daar weer helemaal gek van worden.

Maar vanuit mijn ervaring: het is dus ook met een lange cyclus, of nagenoeg geen cyclus wel mogelijk om op natuurlijke wijze zwanger te raken!
 
Hi!

Ik heb zelf een hele onregelmatige cyclus en kan wel altijd mijn eisprong opsporen met ovulatietesten. Maar irritant is het zeker.
Ik ben daarom ook weer naar het ziekenhuis gegaan, heb ook PCOS.
Met clomid (pilletje) werd er een nette cyclus van gemaakt en ben zo zwanger geworden van mijn eerste kindje (ook wel pas na een paar maanden)
Heb liever elke maand een kans , dan maar 1x in de 5 of 6 weken.
Misschien als je dit wilt, zou je ook een afspraak kunnen maken.
Zo niet, uiteraard ook helemaal oke! Je hebt wel een eisprong, dus je kan zeker zwanger worden?
Succes ?
 
Ik ben met onregelmatige cyclus naar Fertiliteitskliniek gegaan. Daar krijg ik medicatie waardoor mijn cyclus wel regelmatig werd.
 
Terug
Bovenaan