Lange dag!

Hallo Allemaal,
Mijn man is vandaag geopereerd aan zijn schouder, en ja hoor, na een jaar wachtlijst (JA EEN JAAR JE LEEST HET GOED) is eindlijk bevestigd wat we eigenlijk al wisten. Zijn banden en het kapsel is finaal agescheurd geweest. Tien jaar geleden ook al , toen operatie om de banden in te korten, en na 18 keer nogmaals de schouder uit de kom te hebben gehad, hebben ze zijn banden en het kapsel met ankers vastgezet. Dit betekend nu wel: 6 weken mitella (zo een waarmee je ook op je rug vast zit. Mag echt niet bewegen, anders is operatie voor niets geweest.
Was een hele hele lange dag, en na een uur of 7 wachten tot de orthopeed uberhaupt de tijd vond langs te komen, was ik helemaal op. En nu is het inmiddels al veel te laat en kan ik niet meer slapen.

Maar goed we mogen nu weer creatief klussen. Zien jullie het al voor jullie?
Hij met zijn arm op zijn buik, ligt helemaal vast, je mag er natuurlijk niet op gaan liggen, mag geen rare bewegingen maken.
Dus we moeten maar zien hoe we deze maand de vruchtbare dagen vol klussen!
Heb je ideeen? Ze zijn van harte welkom. (haha)

Ga nu echt slapen, was dus vanochtend om 07.30 uur al in het ziekenhuis, tussendoor boodschappen gehaald, toen belde ze dat ik maar moest komen, hij was al bij en zo. Uiteindelijk kwam om 17.45 uur pas de arts, en om 18.30 uur pas thuis, dus voel me van dat gehang en gezit nog moeier dan dat ik een marraton zou lopen!

Slaap lekker allemaal.

Cynthia

Hoi Cynthia,

Jeetje, wat een verhaal joh bah!! Wat rot voor jullie!! Dat word inderdaad even stunten tijdens de klus,,jij er maar boven op ofzo?? Dat word dan echt een zware klus voor jou ha, ha!! Ik hoop dat de operatie geslaagd is!!

Heel veel sterkte ik hoop dat het allemaal niet voor niets is geweest en dat het klussen evengoed door kan gaan!!

Liefs moi xxx

hallo Cynthia,

Wat vervelend allemaal. En heeft je man veel pijn? (meeste mannen zijn ook wel een beetje kleinzerig). Ik hoop net als moi dat de operatie geslaagd is het dat ie snel opknapt. En dat jullie toch een beetje kunnen klussen. Wel creatief maar ja....! hahahahah.

Veel sterkte voor jou en je man!

Liefs Molly.

He Cynthia,

Wat een verhaal maar weer!! In ieder geval wat fijn dat je mannetje geopereerd is, en dat dat achter de rug is!! Anders nemen jullie deze maand rust tot dat hij opgeknapt is, is toch fijner voor de klus toch!!!

Nauw wij hebben nu alweer dik drie maanden niet geklust, manlief sprak iemand op het werk en die zei tegen hem wat balen dat je rugpijn nog steeds niet over is, kan jij niet met je vrouw kamasutra doen hahaha wat een verhaal he!!! Maar goed manlief had deze week een bespreking met de dokter over de foto, en ze kunnen niets vinden nu is hij doorverwezen naar de neuroloog, ik hoop zo dat het snel over gaat bij hem, want hij is er niet al te vrolijk onder hij is wel heel lief voor mij en mijn meissie van 4!! Ik wil je een heel fijn weekend wensen en ik spreek je heel snel weer hier of online. Sterkte met je mannetje he.

Liefs Mick

Hoi Cynthia,
da' s wel even lastig ja. ik hoop dat hij niet zo veel pijn heeft. en helemaal niet bewegen: dat lijkt me best moeilijk zeg, soms heb je toch dat je een onverwachte beweging maakt ofzo. wordt vast een drukke tijd voor jou, met zo'n man met 1 arm...
je merkt t vast snel genoeg als klussen echt niet gaat, veel fanasie en energie toegewenst...
lis

Hoi Cynthia,

Wat hebben jullie lang moeten wachten zeg!! Echt niet meer normaal.

Ik hoop dat alles nu goed gaat en dat hij niet zoveel pijn zal hebben.

Ben erg benieuwd hoe je creatief gaat klussen. hihihi

Misschien is zelfinseminatie wat????
Er zijn meiden die daar ervaring mee hebben. Ik niet dus ik kan je niet verder helpen.

Veel succes en beterschap voor je mannetje!!

Liefs Claudy

Wat een lange dag heb je gehad zeg daar word je echt ontzettend moe van , maar goed je hebt t gehad en vooral je man heeft t achter de rug, en nou maar crea-bea zijn, fleurt je klus-leven misschien wel iets van op (als dat al nodig is, haha)
Veel plezier en sterkte en beterschap voor je man.
Groetjes pluk

Terug
Bovenaan