<p>Hallo dames, </p><p>Ik heb sinds kort de diagnose pcos gekregen.. Wel zei de arts dat er een kans was dat ik vanzelf zwanger kon worden, al zou dat wat lastiger zijn. Advies: om de dag seks. Mijn folliculaire periode is erg lang, en ik heb een onregelmatige cyclus. Ik heb niet altijd een eisprong volgens hem, maar als ik 'm heb, zou mijn luteale fase goed moeten zijn volgens de arts. Nu heb ik deze cyclus eens gebruik gemaakt van ovulatie testen, en heb ik afgelopen zaterdag positief getest, waarbij mijn vriend en ik de dagen ervoor, en nog twee dagen erna goed geklust hebben. Ik had dus alle hoop dat het misschien wel zou lukken. Nu 5 dagen na mijn ovulatie, ben ik al ongesteld geworden! Niet goed dus. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb dit al opgezocht online, dus weet wat het in houd.. Maar wat ik me afvraag is het volgende... Als ik met clomid zou beginnen, heeft dit alleen effect op het de eerste fase van mijn cyclus of ook op de tweede fase? De "zwemmers" van mijn vriend worden overigens ook volgende week getest. Voor de zekerheid. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Vast bedankt. </p><p> </p><p>LLiefs </p>