Lange haren...

Ik ben zo benieuwd hoe jullie het doen...
Onze kleine meid heeft al best wat lange haren en er hangen van die flinke plukken in haar ogen.
Eerst deed ik er een speldje in en dat vond ze prima (om haar nu al naar de kapper te doen vind ik geen optie).
Maar nu heeft ze in de gaten dat er iets zit en zit ze net zolang te trekken totdat het eruit is..ook als ik haar meteen afleidt....
Het ziet er gewoon echt niet meer uit als ze niks in haar haar heeft...
Hoe doen jullie dat???

Met een jongetje lijkt me dat zo veel makkelijker..gel erin en klaar is kees.!

Staartjes maken?

Ik heb Stan al 2 keer geknipt. Heb zelf een kappersdiploma ds dat is wel handig.

Hij vind het totaal niet eng, wel zeer interessant. Mijn mening is dat je het beste vaker en vroeg naar de kapper gaat met je kindje, ook al is het maar om een mm eraf te knippen. Heel veel kinderen zijn/worden namelijk bang voor de kapper als ze het niet kennen.

Liefs

Mijn zoontje heeft best lang haar, gel erin ziet er eigelijk niet uit, daar is het al te lang voor! ik zit ook te twijfelen of ik wel of niet nu al met hem naar de kapper ga ..

Ik ben een poosje geleden ook al naar de kapper geweest, meestal gebeurd dit gratis, omdat ze er maar zo even mee bezig zijn. Er hing inderdaad ook steeds lange plukken in haar gezicht en in de zijkant draaiden steeds pluisjes vast, tijdens 't slapen. 't zit gelijk een stuk beter!
Gebruik nog wel een knipje hoor, puur omdat ik 't leuk vind.. :)
Liefs

haha... ik moet ook met Floor naar de kapper. Hier het voordeel dat mijn vriendinnetje ook onze thuis kapper is, dus ze kent de kapster al... Bovendien werkt vriendinnetje op een kinderdagverblijf, dus kan ze ook nog eens met kinderen om gaan.
Floor heeft ook plukken voor haar ogen. De babyspeldjes trekt ze uit en stopt ze in haar mond, dus geen succes meer.
Het is meer emotioneel denk ik, dat ik nog steeds geen afspraak heb gemaakt... :p

Liefs,

T

Terug
Bovenaan