Lange innestelingsbloeding?

<p>Hoi!</p><p>Wij hebben onze 4de IUI poging gehad. Ik was de laatste 3 keer erg rustig en geen behoefte om voor mijn NOD te testen. Echter is het deze keer anders. Vanaf zondagavond heb ik licht bloedverlies bij het afvegen, lichtroze en oud. (+ veel slijm) Het is niet te vergelijken met een menstruatie, maar duurt wel lang voor een innesteling? Want ik heb het nu nog steeds bij afvegen. Nog nooit heb ik dit gehad en daardoor nu ineens wel hoop op een zw. Volgende week dinsdag is mijn nod.</p><p>Iemand hier ervaring mee of toch handig om het ziekenhuis even te bellen? <br />Liefs</p>

Ik zou vooral heel rustig blijven. Je weet alles moet precies op zn plek vallen, alle radertjes moeten goed draaien en daar telt je hoofd ook in mee als je begrijpt wat ik bedoel. Het zou kunnen.. ik had wel 10 dagen bloed bij afvegen dat ik dacht nou dit kan helemaal niet zolang. Inmiddels toch al 30 weken zwanger.. dus een beetje hoop mag maar je niet te druk maken. (Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan) ? succes!!

Anderhalve week voor je NOD gestart, dus een paar dagen na de IUI? Oud bloed ook zeg je. Dat is wel een heel vroege innesteling geweest dan. Ik zou zeggen dat het een beetje bloed van de IUI is, dat komt vaker voor. 

Als het nog 1,5 week is voor je NOD, dan zou ik ook denken dat ze met de iui een bloedvaatje geraakt hebben en het daar mee te maken heeft. Maar helaas kun je alleen maar afwachten.. denk niet dat het iets zorgelijks is in elk geval.
Oh en ik kon het nooit loslaten of me er niet druk om maken, en ben ook met iui en later nog een keer zonder iui zwanger geworden ? 

Dank voor jullie reactie's. Ik ben er echt daadwerkelijk niet meer zoveel mee bezig en denk vooral ik zie wel of ik ongesteld word en geniet zoveel mogelijk. Sta er echt nuchter in, totdat ik dus ineens dit kreeg. Dat maakt je ook gewoon even van het bord, ik dan tenminste. Vandaag weer wat misselijk en veel honger! Vanavond wat meer bloed en klein stolseltje, daarna weer niets. Ik ga wel maandag even bellen, want zou deze maand ook een hsg krijgen en opnieuw alle bloedonderzoeken. Dat moet wel op de juiste dag in je cyclus en dat is nu even anders voor m'n gevoel. 

We gaan het zien! Bij soortgelijke ervaringen hoor ik het graag.

Terug
Bovenaan