lange klusweek, of te vroeg begonnen!?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

1 april was ik ongesteld geworden, ga uit van een cyclus van 26 dagen, dus we zijn de 8e al begonnen met klussen omdat dan de 12e ong. de eisprong moest plaatsvinden, ik voel deze niet maar ga er wel vanuit dat ie is geweest. Nu heb ik vanmorgen een ovulatietest gedaan en deze geeft nog twee vette strepen, dus nog steeds vruchtbaar!

Zal ik te vroeg begonnen zijn met klussen, ben ik lang vruchtbaar of klopt de theorie van 14 dagen voor je nod een eisprong niet bij iedereen?

Nou ja, we klussen vanavond dan nog maar ff, en overmorgen en dan en.....

Groetjes Roos

Hai Roos,

Misschien een tip: kijk eens op zwangerschapspagina.nl onder "zwanger worden", daar staat een artikel "we vrijen al jaren verkeerd". Vond het zelf een helder artikel over de vruchtbaarheid van man en vrouw. En als je nu positief test op die ovulatietest dan ben je dus niet te vroeg begonnen maar prima op tijd!!! Gewoon lekker doorklussen vanavond!
veel plezier hihi
xxx Annette

Kan me helemaal bij Annette aansluiten. Is echt een goed artikel. En geeft je wat meer kijk op hoe het allemaal werkt.
Veel succes.
Groetjes V.

Hoi Roos,

Ik heb hier wel eens gelezen dat er meiden zijn die de ovulatietest ook als een vroege zwangerschapstest gebruiken. Het schijnt dat deze vruchtbaar aan blijft geven als je zwanger bent. Wil je niet al te veel valse hoop geven, misschien kun je er zelf wat over terugvinden??

Succes in ieder geval,

groetjes, jetje

Hallo.
Je kunt ook op www.zwangerschapspagina.nl je vruchtbare dagen uitrekenen volgens mij onder kalender,je vult dan de eerste dag van je laatste menstruatie in dan krijg je een overzichtje met vruchtbare dagen,innesteldag en de dag dat je bent uitgeteld.

Liefs Mikkie  

ik heb het nog even nagekeken en je moet calculatie aanklikken.
Ik weet niet of het echt betrouwbaar is hoor.

Liefs Mikkie

hoi hoi,

Bedankt voor jullie reacties!
Ik las het stukje nog ff terug en het lijkt net of we het pas gaan doen wanneer het nodig is zeg maar! maar dat is niet zo hoor!
Dat aanbevolen stuk heb ik gelezen, is idd interessant, misschien werkt het bij ons dus ook zo.
Dat stuk over de ovutest als zwangertest gebruiken heb ik nog niet kunnen vinden maar kinkt wel interessant....

Jullie ook veel sucses! Groetjes Roos

Terug
Bovenaan