Lange menstruatie

<p>Ha iedereen, </p><p>Korte samenvatting;</p><p>Eind januari gestopt met pil</p><p>4 dagen doorbraakbloeding </p><p>32 daagse cyclus </p><p>6 dagen ongesteld </p><p>31 daagse cyclus </p><p>Nu al TWEE weken ongesteld, enorm weinig bloedverlies...</p><p> </p><p>Je raad het al, ik maak me een beetje zorgen... 2 weken ongesteld en het ene moment wel bloedverlies en dan weer niets... merk nu onzeker te worden... vooral omdat ik gestopt ben met de pil en mijn cyclus en ovulatie probeer te begrijpen... is dit normaal na het stoppen met de pil? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en wellicht een kleine geruststelling...</p>
 
Heel normaal. Je lichaam is aan t ontpillen.
Bij de een is de cyclus gelijk “normaal” met regelmaat, de ander heeft een jaar lang hele onregelmatige cyclus en verschillende menstruatieverlopen.
Bij twijfel, maak een afspraak met je ha, die kan je verder adviseren.
 
Ik ben gestopt in september en heb/had ook lange cyclus van max. 46, 42, 35 dagen. Daarna cyclus van 21 dagen, maar wel 1,5 maand ongesteld geweest. Huisarts zei ook: je bent nog geen half jaar van de pil af .. vond het wel frustrerend, maar bij mij is het uiteindelijk gestopt. Had trouwens ook veel stolsels en had heftig bloedverlies. Benieuwd hoe/wanneer de volgende cyclus is. Hoop natuurlijk dat ie niet komt ?
 
Hoi hoi, 
Bedankt voor je reactie, ik mag morgen bij de ha langskomen om het te bespreken. Waarschijnlijk ook gewoon afwachten maar goed... 
Vervelend inderdaad 1,5 maand, pff! Je stopt toch met een doel dus dan is ongesteld zijn niet wat je wilt. Gelukkig om te horen dat ik niet de enige bent, en het dus vaker voor komt/ normaler is dan ik dacht.
Hopelijk blijft je volgende menstruatie uit! 
 
 
 
Terug
Bovenaan