<p>hoi lieve allemaal,</p><p>Voor het eerst dat ik hier nu iets schrijf. Lees al een tijdje mee op dit forum en ben al zoveel goeie info tegen gekomen dat ik ook maar eens een kansje wil wagen. Hier mijn verhaal; begin juni heb ik een miskraam gehad met 5 weken zwangerschap. Deze kwam spontaan op gang. De maanden daarna had ik een haperige menstruatie en steeds weer zwangerschapsverschijnselen. Helaas bleven de testen negatief terwijl ik toch echt dacht zwanger te zijn steeds. Na een bezoek aan de verloskundige zijn we doorgestuurd naar de gyn. Die zei dat er nog een klein beetje weefsel zat. Niet voldoende voor een curretage. Moest er gewoon bij de menstruatie uitkomen zei hij. De verschijnselen paste hier wel bij werd gezegd. Na mijn menstruatie kreeg ik weer zangerschapsverschijnselen afgelopen maand met 5 dagen overtijd, weer helemaal in spanning maar helaas toch weer ongesteld geworden. Inmiddels zijn we bijna 4/5 maanden verder en eigenlijk ben ik zo moe van al die hormonen dat ik het liefst gewoon even niet meer zwanger wil worden.. nu voel ik me voor het eerst weer eens niet zwanger, ook wel heel fijn. Ik merk dat al die hormonen toch best wel wat met je doen. Ik wist niet dat zo'n nasleep zo lang kon zijn en die hormonen ook geestelijk zijn uitwerking hebben. Is er iemand die hier ook ervaring mee heeft? </p><p>Liefs, Charlotte </p>