Onze dochter is morgen drie weken. Ik heb dus al twee keer rompertjes bij gehaald. Met soms twee spuitpoepluiers achter elkaar en af en toe wat spugen gaan er hier soms drie rompertjes door heen op een dag. Ik gebruik rompertjes net korte mouwen onder een shirtje/ truitje en een romper met lange mouwen en een broekje/legging onder een jurk.
s Nachts slaapt ze in een boxpakje met een romper met korte mouwen er onder. Wij vinden dat met verschonen ideaal en het ligt ook lekker voor haar denk ik. Boxpakjes heb ik ook extra gehaald, want die spuugt ze wel eens onder.
Ik heb veel wit, maar bewust ook een roze, grijze en donkerblauwe romper zodat het wat makkelijker combineert met kleding.
Ik heb dus behoorlijk wat kleding, maar daardoor hoef ik geen halfvolle wasmachine aan te zetten.
Ik heb dus wel pas toen ze geboren was kleding bij gehaald , gericht op wat we nodig hadden. Ik had bv best veel mutsjes (ook het een en ander gekregen), maar na de tweede dag heeft ze nooit meer een mutsje op gehad...