lange of korte mouwen

Hier nog een die dat moeilijk vind hoor. Korte mouwen is te koud, lange mouwen is te warm.
Zelf heb ik wel korte mouwen aan en zweet me helemaal het ongans, maar dat is bij mij nog steeds bij de minst geringe vorm van  inspanning dus dat vind ik moeilijk te peilen voor mijn kind.

dus ik sta ook elke dag weer in beraad wat ik hem aan moet geven.
Vandaag heeft papa hem aangekleed en die heeft voor een dun shirtje met lange mouwen gekozen.

groetjes irene

hier wilde ik vanmorgen ook een topic over beginnen. Ik heb Fleur nu met een spijkerjurk, dun katoenen lange mouwen shirt en een maillot, maar die doe ik uit als ze slaapt, buiten heb ik er een dun vestje overheen. Heb zelf ook lange mouwen en mijn zoon ook, vandaar dat ik het haar dan ook aandoe

Hier lange mouwen! Esther heeft het altijd koud want die ligt nog heel veel stil. En zeker nu we terug zijn van vakantie heeft ze steeds koude voetjes. Dus die had vandaag een lekker warm joggingpak aan...

Tja, de ene keer korte mouw dan een katoenen met lange mouw.
Wat ik erg handig vind is rompertjes met lange mouw en daar over heen een t-shirt. Ook een keer met mooi weer een rompertje met korte mouwtjes met daar overheen een hempje. Vind dat erg stoer staan bij mijn zoontje.

Groetjes Natasja & Desmond (5mnd)

Jaaaaaa, lastig! Dit weer is zo op het randje. Ik kijk tegenwoordig zelfs iedere dag naar het weer of zoek het op, niet voor mezelf, maar inderdaad om enigszins te kunnen weten wat hem aan moet trekken!
Voorspellen ze boven de 21-22 graden, dan kies ik voor korte mouwen, tussen de 20-22 graden rompertje met lange mouwen, onder de 20 graden een shirtje met lange mouwen.
Christian vindt het allemaal maar best...
Zegt mijn man nog: "Zou Christian verkouden geworden zijn omdat hij niet warm genoeg was aangekleed?" AAAHHHH! Dan zou mama dat gedaan hebben...
Ik zei koelbloedig: ach, weet je wel wat voor virussen hij allemaal tegen komt op het KDV? Hij is daar gewoon verkouden geworden. (maar stiekem mezelf toch een beetje schuldig voelen, wat als mijn man gelijk had??)

Groetjes, Karin

Ja, moeilijk, moeilijk, moeilijk.... Ik kies al sneller voor lange, want we zijn veel buiten en wonen achteraf en hebben dus veel wind. (in de bebouwing is dat toch minder) En als het dan toch te warm is kan t shirtje uit en heeft hij nog een romper aan.

Lien.

Terug
Bovenaan