Lange of korte mouwen?

Twijfelen jullie nu ook met het mooie warme weer wat je je kleintje aan moet trekken?
hier nog een dun shirtje met lange mouwen.en vannacht een rompertje met korte mouw in de slaapzak.
mn dochter heeft al wel korte mouwen aan voor het eerst maar die is ook wat actiever,
was benieuwd wat jullie doen
liefs jootje

He Jootje, gebruik snachts nog wel lange mouw, en overdag romper korte mouw met shirtje lange mouw.
Het is inderdaad moeilijk, thuis heeft hij overdag met dit weer alleen rompertje aan, want anders is het veel te warm voor hem binnen. Ik moet trouwens eerst nog een goede zonnebrand kopen voordat ik zijn armpjes bloodstel aan de zon.
En ik probeer in ieder geval de zon van 12 tot 15:00 te vermijden, gelukkig slaapt hij dan ook.

Ik heb 'm nog geen korte mouwtjes aangedaan, vooral omdat ik het soms nog net wat fris vind.
In het slaapzakje (zonder mouwen) heeft hijook nog gewoon een pyjama+romper, bij ons staan de ramen open en wordt het 's nachts ook fris. Maar dat zal niet lang meer duren, het dunnere zomerslaapzakje ligt al klaar.

Mijn partner en ik hebben een heeel lichte, gevoelige huid en onze zoon dus ook: dus ook in de zon doe ik Warren liever een wit dun rompertje met lange mouwen aan, anders blijf ik smeren, en daar is hij niet zo heel dol op :)

Ik heb vandaag bij de HEMA een petje met nekflap gehaald, ben benieuwd! Zijn zonnehoedje laat hij tot nu toe gewoon zitten.

Heeft één van jullie misschien nog zonnebril tips? Ik zag die Baby Bans bij de Prénatal liggen, is dat wat? Eentje met pootjes hengelt hij namelijk meteen van z'n hoofd af om vervolgens op de pootjes te gaan kluifen...

X
Evje

Aan Evje: Ik heb vandaag de Baby Banz binnengekregen en madammetje voelt zich heel wat met brilletje op! Hij kan versteld worden middels klitteband. Natuurlijk kan ze hem zelf afdoen, maar dat heeft ze nog niet gedaan.
Daarbij doe ik ook altijd een petje op, liever dubbel dan niet. Ze houdt ook echt niet van de zon als we wandelen haha. Ik zou hem zo weer bestellen!

Groetjes, X Irene

Ik vind het ook wel lastig hoor. Ik heb haar vandaag maar een jurkje met korte mouwen aan gedaan met daarover een dun vestje die de oppas uit heeft gedaan in de loop van de middag. Nu is Karlijn ook altijd heel erg warm van zichzelf( de eerste dagen na de geboorte moesten we haar zonder broekje in bed leggen omdat ze bniet onder de 38 graden kwam)
Overdag leg ik haar in een dun zomerslaapzakje maar voor de nacht trek ik haar nog een wat dikker slaapzakje aan.

Ook ik heb de baby banz zonnebril gekocht. Op zich vind ze het geen probleem tot ze moe wordt en in haar ogen wil wrijfen. Ze wordt dan heeeeel boos omdat dat niet wil en dan blijft ze er aan trekken tot ze hem af heeft maar verder is het wel een succes!

Heeey,

Hier overdag korte mouwen of gewoon in de romper...

Ik heb een zonnebrilletje van difrax gekocht. Is hetzelfde idee als baby-banz. Blijft goed zitten en Stan trekt het zich (nog) niet van zijn hoofd af!!

liefs

Terug
Bovenaan