lange slierten slijm.... yeck...

Hoi allemaal,

beetje vies verhaal maar herkennen jullie dit? lange slierten slijm verliezen?
hoort dat bij de laatste loodjes? of hebben mensen er al langer last van of ben ik uniek??

hoor graag van jullie

ik ben morgen 35 week zwanger

groetjes lizz

hoi hoi
ik herken het niet maar zou het je slijmprop kunnen zijn? Ik weet wel dat je die al vanaf een week of 34 kan verliezen dus wie weet!
Groetjes Macka

Hmm nee herken ik niet maar ik gebruik al een paar maanden een vaginale douche (met alleen water!) om te spoelen, ik werd gek van de afscheiding! Helpt wel enorm goed moet ik zeggen.
Maar wie weet.... is het je slijmprop idd?
Spannend. Joh t komt nu dichter- en dichterbij....

Greets Janneke

Ik zou ook denken aan de slijmprop. maar ik ben die in 2x verloren.
Volgens mij  kun je aan het einde van de zwangerschap wel meer last van afscheiding hebben.  Het begint bij mij nu ook iets toe te nemen, maar dit niet echt slierten of zo....
Misschien anders even aan de vk vragen?

Volgens mij maakt het niet uit dat je de prop al verliest je moet het wel melden bij de verloskundige maar het is geen teken dat het begint dat is echt het breken van de vliezen en de weeën.

Groetjes Macka

Hoi,

Het zou de slijmprop kunnen zijn, al zit hier ook vaak wat bloed bij of is het rozig. maar dat zegt nog niks over een beginnende bevalling hoor, kan nog weken duren! Maar misschien is het wel 'gewoon'afscheiding, ik heb er zelf ook erg veel last van, vooral nu de beeb erg is ingedaald. Heb echt een aantal inlegkruisjes per dag nodig!

Liefs, Marcia mv Puck en 35,5 d zwanger

Terug
Bovenaan