lange tijd hier niet geweest

Hallo allemaal,

Ik ben hier echt al een tijd niet meer geweest en gelukkig kan ik dus heel veel mensen feliciteren!!!!!
Van harte allemaal!

Het is nu bijna 3,5 maand na mijn 2e miskraam en behalve die mk was het gewoon een k*t tijd. Enorme stress op mijn werk met echt veel te veel overuren tot gevolg en een ernstig ziek nichtje en daardoor veel angst bij ons gezin voor de toekomst. Tel daarbij mijn 2 mk ´en in een half jaar, ik zat echt in een diep dal en dacht af en toe dat het elastiekje ging knappen.
Maar dat is nu afgelopen. Ik heb besloten om echt alleen nog maar over te werken als er echte deadlines gehaald moeten worden en verder ga ik gewoon op tijd naar huis. Met goede communicatie, moet men dat maar accepteren. En mijn nichtje is er niet mee geholpen als ik de hele dag loop te piekeren. Ik ben er voor haar en mijn zus als ze me nodig hebben, en zoek haar zo vaak mogelijk op. Maar ze hebben meer aan een vrolijke, uitgeruste Nina dan aan een wrak. Klinkt makkelijker dan het werkelijk is, maar het moet. Het leven vliegt voorbij, ik wil niet terug kijken op een "verloren" tijd.
Afijn, ga dus ook allemaal leuke dingen plannen de komende tijd.
Tja en aan het zwanger worden gaan we nu ook maar weer volop werken. Ik wacht nog steeds op de uitslag van het chromosomen onderzoek van 3 maanden geleden. Maar volgens het ziekenhuis kan dat nog wel een maand of 2 duren. Tja, daar ga ik niet meer op wachten. Ik ben 35, ga geen extra 2 maanden verliezen.
Ik ben nu net ongi geweest en ben deze maand weer begonnen met tempraturen. Sinds de laatste mk is mijn cyclus wat onregelmatig. Niet echt heel erg, maar deze maand was het wel erg kort (23 dagen). Ach zal ook wel door de spanningen komen.

Nou meiden allemaal een fijne dag en tot snel.

Hoi lieve Nina,

Ik heb regelmatig even aan je gedacht. Ook omdat je de laatste keer vertelde over je zieke nichtje.

Ik vind het heel erg dat je dit nu allemaal moet doormaken en ik hoop dat de betere tijden snel aanbreken voor jou en je hele familie!

X F

You go girl!

je hebt inderdaad een erg vervelende periode achter de rug zeg. Je moet wel de tijd nemen dit allemaal te verwerken en zo te horen ben jij al een heel eind. Het feit dat je zo denkt betekend dat je het leven weer aankunt en ik gun je van harte dat het snel mag gaan.

Succes meid, ik duim voor je!

Liefs Po

Je bent er zo te lezen alleen maar sterker uit naar voren gekomen, maar natuurlijk had je het liever niet op deze manier geworden.
Ik heb alleen maar bewondering voor jouw houding.

Maar wat raar dat jij zo lang op de uitslag van het chromosomenonderzoek moet wachten, er staat toch maximaal 3 maanden voor?
Maar groot gelijk hoor, dat je daar niet meer op gaat zitten wachten.
Zelf krijg ik in februari de uitslag en juist deze laatste weken lijkt het wel extra lang te duren!

Ik wens je alle goeds voor de komende tijd en fijn dat je weer terugbent.

Ariane

Terug
Bovenaan