lange tijd weg geweest

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Daar ben ik weer na een hele lange tijd! Mijn internet heeft er de hele tijd uitgelegen   klote zooi!
Maar nu weer alles goed gelukkig.
Ik ben 17 november van een zoon bevallen hij heet Keano woog 3475 en was`50 cm lang.
Was een erg zware bevalling heeft 16 uur geduurd een ruggeprik gehad en uiteindelijk nog met de vacum gehaald.
Daarna had keano 39 graden koorts en werd op de kinderafdeling opgenomen dat was echt klote na al het werken werd hij nog weggehaald ook!!
Heb een week in het zh gelegen keano had een infectie en op de dag dat we naar huis mochten had hij bloed bij de ontlasting.
Dus over op de hypo allergene voeding en uiteindelijk naar huis.
Daar begon eindelijk het genieten keano huilde erg veel de eerste week en had op sommige dagen wel 10 luiers vol met dunne diaree ik de verloskundige gebeld,maar het kon volgens haar geen kwaad.
Nou aan het einde van die week had keano weer bloed bij de ontlasting de verloskundige gebeld en deze had overlegd met de kinderarts en we moetsen weer naar de EHBO komen.
Ja hoor we werden weer opgenomen maar nu mocht ik er gelukkig bij blijven 24 uur en hadden we samen een kamer.
Allerlei onderzoeken gedaan hij had gelukkig geen infectie dus nu denken ze aan een koemelk allergie overgezet op speciale voeding genaamd neocate en na 3 dagen mochten we weer naar huis!
Gelukkig lekker genieten thuis,maar na 3 dagen weer terug naar het zh nu had keano al die dagen geen ontlasting meer gehad de kinderarts heeft hem getoucheerd en ons met een recept voor 2x daags lactulos naar huis gestuurd.
3 dec op controle geweest en alles was oke.
Nu moeten wij vanaf 1 januari weer over op andere voeding genaamd Nutramigen en dan na 2 weken op controle in het zh.
Dan in februari moet keano een provicatie test ondergaan weet nog niet precies wat dit inhoud.

Momenteel gaat het gelukkig goed met ons manneke heeft wel veel last van krampen en huilt daardoor veel, maar daar komt heb ik horen zeggen vanaf 3 maanden een einde aan nou dan ben ik al op de helft!!

Nu heb ik nog wel effe wat vragen wie is er bekend met die koemelk allergie en die provicatie test?!
Alle informatie en verhalen zijn meer dan welkom.

Iedereen nog gefeliciteerd met de geboortes van jullie kinderen en allemaal alvast een gelukkig nieuwjaar.

Kus kim

hoi hoi
jeetje meid wat zielig voor jou ventje.
ik heb geen ervaring met koemelkallergie,maar wel met buikkrampjes.
vandaar dat ik ook even reageer want ik vindt dat kinderen geen pijn hoven te hebben.
probeer eens abc dolphius,dit kun je halen in het reformhuis en helpt echt heel erg goed tegen de krampjes.
het is een poeder waar je bij elke voeding een mespuntje van bij doet.
mijn kindren hebben allemaal krampen gehad maar venkelwater hielp niet.
nu gebruik ik bij indy van af te geboorte dit spul al en ze heeft nog nooit geen krampen gehad.
het is niet goedkoop want het kost 26,35eur maar als het helpt is niks je te duur toch.
wens je in ieder geval een heel gelukkig nieuwjaar en hopelijk heeft je vent je snel geen last meer van krampen.
liefs sil

Hai Kim

Toevallig lees ik dit, ik zat vandaag foto's op het novembermama forum te kijken en het viel me op dat je niet een berichtje had geplaatst, alleen dan een lange tijd geleden waarin je je voorsteld
Moest zo lachen om je kleine mannetje in het mega grote kerstmannen pak met de mega muts..

Wat heeeeeel erg van die koemelk allergie
Moet je zeggen dat mijn kleine mannetje het ook heeft maar GELUKKIG niet zo extreem als jou kleine man, ik heb wel een beetje een idee hoe verschrikkelijk jullie je moeten hebben gevoeld, vooral de mededeling dat die diaree niet zo erg is, als hij maar drinkt werd mij gezegd...Ik heb midden in de nacht wel bij mn mannetje staan janken zo zielig vond ik het!

Hij had geen bloed in zijn ontlasting maar wel hele lange slierten slijm, zn billentjes waren helemaal kapot en een enorme exceem in zijn gezicht! Nu hebben we alles onder controle gelukkig! Ik kan het doen met de Nutrilon dieetvoeding bij koemelk allergie...Was wel ff zoeken hoor, hij gaf wel best wat terug en ik heb het nu met johannesbroodpitmeel verdikt waardoor hij niet meer terug geeft, deze week ook best veel kramp, komt ook omdat je steeds van voeding veranderd denk ik, is mij tenminste wel opgevallen....Die test is bij ons gelukkig niet nodig, je kleine heeft al zoveel ellende gehad bah...
Ik heb me verder trouwens ook nog niet verdiept in de verdere voeding maar het is best een ellende die koemelk zit toch in zoveel dingen, ik wilde naar het cb om hem weer te wegen hij was natuurlijk enorm afgevallen maar we hebben hem zelf gewogen en hij is alweer lekker aangekomen, hij heeft nog wel jeuk in zijn gezicht maar weleda baby produkten heb ik op aanraden van Nika gekocht en heb gelijk alles ervan gekocht, hij ruikt helemaal niet meer naar baby maar het helpt echt!

Voor de krampjes helpt vooral veel knuffelen en ik heb cinababy van vsm en dat gebruik ik en vergeet het  niet en ik moet zeggen dat helpt best wel. Wat ook lekker is is een ruberen kruik vullen met water op je buik leggen en hem er met zn buikje op leggen tegen je aan...

Veel liefs Martine mama van Imad

Hai Kim
Ben ik weer ff
Ik heb eens even gekeken op het internet wat een provocatie test is en vooral wat de ervaringen zijn, provocatie test is het toedienen van in dit geval koemelk en het weglaten, of andersom...Nu laat je het weg en bij de provocatie test gaan ze het weer toevoegen en dan kijken ze naar de reactie om dus uit te sluiten of hij werkelijk koemelk allergie heeft...Nou als we logisch gaan nadenken is dit dus voor je kleine man niet leuk want dan krijgt hij de symtonen weer die de koemelk dus veroorzaken........
Ja beetje dubbel allemaal...er zijn best veel forums je hoeft niet te reageren maar kan ook gewoon ff lezen en als je vragen hebt schrijf je ze op en vraagt ze aan je arts in het ziekenhuis of aan je huisarts...

Hoop dat wij contact houden kom weer eens bij het novembermama's msn groep daar ben ik regelmatig we hebben een mooi clubje meiden.

Prettig uiteinde!
Liefs Martine

jeetje wat een verhaal zeg,, dat is ook niet leuk en zielig hoor arm kind
ik hoop dat je nu wel lekker kan genieten van je kindje en dat de klachten snel minder worden ,,

veel liefs cora

Terug
Bovenaan