Lange voorbloeding

<p>Hi iedereen, Ik heb een cyclus van 33 á 34 dagen. Echter begon ik al met lichte, bruine bloeding op dag 24 deze maand. Dit heeft een paar dagen aangehouden tot het donkerrood werd. Maar het was nog steeds niet veel, niet zo veel als een echte menstruatie. Eigenlijk vooral bloed bij het afvegen/plassen. Morgen is het een week geleden dat die lichte bloeding begon en momenteel is het nog steeds niet écht doorgezet voor mijn gevoel. Soms denk ik dat het is doorgezet omdat er wat meer bloed uit komt, maar de uren daarna weer heel weinig. Ik heb verder geen fysieke klachten. Tevens weet ik niet of mijn nieuwe cyclus begonnen is of dat dit nog mijn oude cyclus is? (dan zit ik nu op dag 30)</p><p>Ik heb het idee dat ik heel langzaam steeds wat mee bloedt. Maar daardoor weet ik niet wanneer het de eerste cyclus dag is omdat ik niet van het ene op het andere moment 'ineens' ongesteld ben. </p>

Hi Danielleeeex

Hoe is het inmiddels afgelopen?
Heeft het nog doorgezet? Of heb je misschien een positieve test?
Ben benieuwd. In zit inmiddels in ronde 3.

Ik ben inderdaad ongesteld geworden. Ik weet door deze bloeding niet precies wanneer mijn menstruatie is begonnen, dus het is een beetje natte vinger werk haha. Maar ik denk dat ik momenteel op dag 12 zit van mijn cyclus, ben dus helemaal bezig met ovulatietesten ;) Die nog niet positief zijn geweest. 

Dat heeft dan best lang geduurd. Ik heb nu ook last van allerlrare bloedingen enzo. Op dag 11 eerst al een kleine bloeding gehad en gisteren op dag 15 weer. Dacht dat het vandaag klaar was maar nu net vanavond weer diezelfde bloeding. Super lastig allemaal.

Dat heeft dan best lang geduurd. Ik heb nu ook last van allerlrare bloedingen enzo. Op dag 11 eerst al een kleine bloeding gehad en gisteren op dag 15 weer. Dacht dat het vandaag klaar was maar nu net vanavond weer diezelfde bloeding. Super lastig allemaal.

Terug
Bovenaan