Lange wachters 35 plussers, GEEF NIET OP!!

<p>Ik ben Sally, 37 jaar en al 3 jaar bezig, maar ik moet nog geduld hebben. Zijn er vrouwen die in de zelfde schuitje zitten?</p><p>Het helpt om ervaring te delen en elkaar aan te moedigen in deze moeilijke, soms heel verdrietige momenten!</p><p>Wat hebben jullie allemaal geprobeerd?</p><p>Ik heb verschillende kruiden geprobeerd voor zogenaamde koude baarmoeder, Yoga ( doe ik nog steeds), Acupunctuur en sinds vorige maand begonnen met cupping en baarmoedermassage. </p><p>Ik hoor graag jullie ervaring en we gaan gewoon weer door!!!</p><p>Liefs, Sally </p>

Ik ben niet meer aan het wachten , maar wil je wel een hart onder de riem steken. Ik ben vorig jaar op mijn 37e zwanger geworden via IUI (na ruim 2 jaar bezig te zijn geweest). In juni dit jaar op mijn 38e bevallen van ons dochtertje. Zowel de zwangerschap als de bevalling gingen heel soepel. Houd moed, het kan echt! En je hebt echt nog wel wat jaren de tijd.

Hoi Sally, ik hoef ook niet meer te wachten want ik heb nu een dochtertje van 5 maanden.
We waren meer dan 2.5  jaar bezig om zwanger te worden. Ik heb meerdere miskramen gehad en het was best pittig. Zacht gezegd.
Ik zou in oktober vorig jaar starten met IVF, maar toen bleek dat ik in juli spontaan zwanger was geworden!
Daarnaast, ze zeggen vaak, hoe ouder je wordt hoe lastiger qua kwaliteit en hoeveelheid eitjes. Ik was 41 toen ik zwanger raakte....
Ik heb heel erg gelet op mijn voedsel. Sardientjes, zeewier, granaatappel, dadels en veel groene groente. Maar ik zweer echt bij het glijmiddel conseive plus. In de maanden dat ik zwanger raakte gebruikte we dat glijmiddel. Misschien toeval. Maar misschien het proberen waard. 
En mooi gezegd; geef niet op en hou hoop en moed. Ik was er van overtuigd dat het nooit zou lukken. Maar nu dolgelukkig. 
Ik hoop dat je snel zwanger wordt!!
Lieve groet, Susanne 

Terug
Bovenaan