lange week voor NOD

Hallo meiden,

3 juli heb ik mijn nod. Nog een week wachten dus. En ik word helemaal gek vanzelf! Zo erg als deze maand heb ik het nog niet gehad. Ik ben er nu echt bijna elke minuut van de dag mee bezig. Misschien komt dat omdat ik nu weet dat een spontane zwangerschap wel mogelijk is. Toen ik dat nog niet wist was ik denk ik uit zelfberscherming een stuk laconieker en pessimistischer (het zal deze maand toch wel niet). Nu denk ik: het kan, dus kom maar op.
Maar zo werkt het natuurlijk niet. Dat lees ik wel uit alle ervaringen hier op het forum. En toch.....
Deze maand, juist omdat ik dacht laat maar heel even, niet zo goed volgens schema geklust. Dus daarom denk ik ook niet dat het bingo is.

Heb nu af en toe last van steken in mijn borsten. Ze doen niet constant pijn (alleen als ik er in knijp, wat ik dus ook vaak doe (hoe simpel ha ha)).
Sinds gisteren een beetje last van zeurdiger gevoel in mijn onderbuik. Vanmorgen een beetje krampen.

Nou verder eigenlijk niets bijzonders. Afwachten maar en vooral heel hard, bidden, duimen en hopen!

Volgens weekend ga ik met vakantie en ik hoop van harte dat ik het dan allemaal los kan laten. Want hier word ik zelf niet vrolijk van.

Lekker wanhopig hè, maar misschien kennen jullie dit wel.

Iedereen succes deze week!!

Liefs,
Anne

Hoi Anne, ik herken je gevoelens wel hoor, en ik begrijp je heel goed dat nu je weet dat het kan je extra spanning op bouwt. Wel lekker dat je volgende week op vakantie gaat. Probeer (lekker makkelijk gezegd van mij) je daar op te concentreren. Het valt niet altijd mee he meid.
Succes met wachten en zal voor je mee duimen.

Liefs Molly.

Hoi Anne,

Ik tel met je mee af hoor ! Aan mijn temp. lijsten te zien is op dag 17 of 18 mijn gesprongen en nu is het dag 27. Dus ik moet ook nog een paar dagen afwachten. Ik heb er totaal geen vertrouwen in deze maand, terwijl ik de afgelopen maanden soms goede hoop had. (vorige maand zelfs een heel licht positieve test maar toch weer ongi geworden). Ik hoop dat maand 16 een geluksmaand word, duimen maar weer meis !

Liefs,
Luna

Terug
Bovenaan