Langer bezig voor nog een kindje

A

Anoniem

Guest
<p>Kan op het forum niet echt een nog actief topic vinden voor dames die al langer bezig zijn voor nog een kindje. Dus had me voorgenomen als het deze ronde weer niet gelukt is ik zelf een topic start. <br /><br />Wij hebben er de eerste keer ook langer dan een jaar over gedaan om zwanger te worden. Dus toen onze dochter (nu 4,5 jaar) 1,5 jaar was en ik eindelijk voor het eerst sinds het stoppen van de borstvoeding ongesteld was geworden ben ik niet terug aan de pil gegaan. We hadden zoiets van we zien wel wat er gebeurt, mischien werkt dat beter.</p><p>Helaas niet en dus zijn we vorig jaar zomer na een jaar maar weer echt gaan proberen en ondertussen zijn we dus meer dan 1,5 jaar verder. Soms twijfel ik echt of het uberhaupt nog gaat lukken voor een 2de en heb daarom ook voor in January een gesprek bij de arts staan.</p>

He wat rot! Volgens mij is er wel een topic 'alweer ronde 10 voor een 2e' oid, waarin er wordt gesproken over de langere duur om een tweede te krijgen. Jammer dat het bij jullie niet vanzelf gaat, maar misschien kan onderzoek uitwijzen wat er is en wat helpt..

Er is inderdaad nog een topic zwanger worden van de tweede als het langer duurt. Daar zijn nu na een lange tijd een aantal dames zwanger! Ik schreef zelf ook mee. Wij zijn 2 jaar verder. Mijn dochter wordt 3 in maart. En we hebben net de medicijnen opgehaald om te starten met ivf! 
Heel verdrietig he als je zo lang moet wachten en het leeftijd verschil steeds groter wordt! Spannend dat jullie binnenkort je eerste gesprek hebben. Hopelijk worden jullie gauw geholpen en gaan ze onderzoeken waar het aan ligt!

Dank je wel voor de reacties! Sorry even een paar dagen niet op het forum geweest. Dan kijk ik zo even of ik dat topic kan vinden en sluit me daarbij aan.
@Suusx, heel veel succes met de ivf! 

hou de moed erin hier ook bijna 2 jaar bezig geweest voor de eerste vorige maand alles even los gelaten en alles van me telefoon afgehaald alle apps en kalenders en gister in een keer totaal onverwachts een posetiefe test in handen dus ik zeg geef de moed niet op

Terug
Bovenaan