langer dan een jaar bezig en nu?

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal

Wij zijn al bezig vanaf vorig jaar juni en helaas nog steeds niks. We regelmatig ong. alleen de laatste keer was het 5 dagen te laat, dus ik had hoop. Kan het zo zijn dat je wel ongi word maar geen ei-sprong hebt? Ik heb namelijk ovulatietesten afgenomen. Maar geen duidelijk streepje. Zou het verstandig zijn om naar een gyneacoloog te gaan, zodat ze mij kunnen onderzoeken? Of moet je dan eerst naar de ha? Wat gaan ze dan doen? HHHeeeelllppp ik weet het gewoon effe niet meer. Ik heb ook al getempt.

veel liefs Wies

hai

mijn gyn zei tegen me dat als je ongi wordt, je ALTIJD een eisprong hebt gehad...alleen kwaliteit van je ei kan wel verschillen de ene keer beter dan de andere keer mischien. die ovulatietesten hebben het ook niet altijd juist hoor en geven soms geen streepje aan terwijl je wel ei hebt. dan heb je gewoon een lager LH waarde en meet hij het dus niet. mocht je toch twijfelen, gewoon laten doorverwijzen. naar een jaar is dat zeker niet gek hoor en voor jezelf mischien ook wel beter.

wens je veel succes en geef je ff wat glitters van mij mee, hopelijk helpen ze!!!

liefs sweety

Hai Sweety

bedankt voor je antwoord. Toch vraag ik mij af of ik dan aan de ha moet vragen of hij mij door wilt sturen naar de gyn, of moet ik eerst ergens anders heen. Weet jij toevallig wat ze precies gaan doen?

bedankt alvast

veel liefs wies

Hoi Wies,

Je kan zeer zeker wel ongesteld worden zonder een eisprong!!
Heb het zelf ook gehad!! werd onregelmatig ongesteld,maar geen tempverhoging enzo hoor.
Ik had echt geen eisprong!
Nu zit ik aan de clomid in de hoop dat er nu wel een eitje gaat groeien.

Je moet ff een afspraak maken met je ha die verwijst je dan door naar de gyn.
Die zal denk ik,gezien jouw onregelmatige cyclus een paar bloedtesten doen en misschien ook een inwendige echo om te kijken of er wat groeit,zo ging dat bij mij.Tegen mij zeiden ze dat een eisprong niks met menstruatie te maken heeft,maar dat heeft te maken met je hormonen.
En jij stoot tijdens een menstruatie het baarmoederslijm af wat voor een bloeding zorgt geloof ik.

Dus gewoon bellen hoor!
Zelfs als je in de medische molen zit,kan het lang duren want ik loop nu al 9 maanden bij de gyn!!

Succes!!!

groetjes Jacqueline (Bri)

He Bri

Hihihih wat leuk om jou hier weer te zien.
Maar uh de laatste paar maanden ben ik regelmatig ongi geworden hoor. Maar goed, ik ga over je advies nadenken en moed verzamelen.
bedankt he

liefs wies

Terug
Bovenaan