Langer dan een week bloedverlies, wie nog meer. 12+ wk zwanger.

Hallo dames, ik kreeg vrij snel in de zwangerschap bruine afscheiding, na 1.5 week veranderde dit in helder rood bloed, beetje vergelijkbaar met een lichte menstruatie. Ik heb nu al een week echt helder rood bloedverlies. De echo is goed, de kleine is levendig en het hartje klopt mooi. De placenta zit nog laag, vlakbij de baarmoedermond, maar dat is normaal rond deze tijd (ik ben vandaag 13 weken zwanger). De verloskundigen denken dat het komt doordat de baarmoeder groter wordt en de placenta mee omhoog gaat en dat dit bloedingen geeft bij de baarmoedermond. Ik vind het in elk geval een erg onrustig gevoel en ben ook best ongerust. Hebben meer vrouwen hier dit meegemaakt? Dit is mijn 3e zwangerschap en dit heb ik de vorige keren niet gehad.
Groetjes.
 
Ik had een avondje bloedverlies gehad dus gelijk door naar de VK. Maar het hartje klopte nog. Ze vertelde idd over dat er misschien een vaatje is gesprongen in de baarmoedermond. Ik ben nu bijna 11weken.
 
 
Hoi meiden,
ik had van week 5/6 tot week 13/14 bloedverlies.
begon met bruinige afscheiding en werd met de week erger tot zelfs meerdere malen vel rood bloed.
verder onderzocht in het ziekenhuis bij de gynaecoloog en bleek niks te zijn. Een gevoelige baarmoeder noemde hij het.
inmiddels 16 weken en het bloeden is gestopt en alles gaat nu goed! Je word alleen zo onzeker van dat bloedverlies, echt vervelend!
 
sterkte meid!
 
Hallo, ja je wordt er inderdaad zo onzeker
van. Vandaag een stuk minder, ik hoop dat
het snel helemaal ophoud, nu 13.2 al
zwanger.  Hartje kan ik nu niet vinden met
de angelsound, maar dat gebeurd vaker,
hopelijk is alles nog goed .
Gelukkig is het bij jou nu over. 
Lekker genieten. ?
 
Terug
Bovenaan