langer duren

A

Anoniem

Guest
hoi meiden, bedankt voor jullie reactie.
ik heb gehoord dat als je heel erg lang de pil hebt geslikt het dan veel langer duurt
voordat je zwanger raakt. ben 10 jaar lang aan de pil geweest. ik moet er niet aan denken dat dit heel lang gaat duren ik ben hartstikke ongeduldig en elke keer die teleurstelling ik haat dat. ik heb nu ook totaal geen tekens van zwanger zijn eigenlijk wou ik dat ik super misselijk was s'morgens of pijn aan mijn borsten dan had ik in ieder geval meer hoop dan nu.

Amber en Marik heel veel suc6
en de rest ook, gr jessica

ik ben ook vrij lang aan de pil geweest maar heb er nog niks over gelezen dat het dan veel langer duurt..
ik hoop het niet want ik ben ontzettend ongeduldig!!! k moet nu nog wachten tot 29 jan.(als mn cyclus tenminste een beetje regelmatig is)
dat duurt nog zoooooo lang......
heel erg veel suc6 meid...

Hoi hoi,ik heb 12 jaar lang de pil geslikt en me ha zegt,dat het inderdaad wat langer kan duren.k zit ondertussen in rode 12,en geef af en toe de moed op,maar ik heb ook een jaar gehad waardoor het langer kan duren.dus maak me nog niet ongerust,ik dacht er eigelijk in het begin heel makkelijk over,van o paar maandjes en dan ben ik wel zwanger maar dat heb ik fout gedacht hihihihih,maar wat ik zeg,je kan niet in de toekomst kijken,zie ik aan mezelf me vriend 2 operaties ik ook 1 en nog veel meer dingen waardoor het wat langer duurt,maar dat wil niet zeggen dat het door de pil komt,me schoonzusje slikte hem ook vrij lang,en die was gelijk zwange ren is in april uitgerekent dat was een hele klap voor mij in he tbegin,vondt het zo oneerlijk,maar nu ben ik heel blij voor haar,maar ja bij de een duurt het lange rals de ander,het ligt er ook aan hoe sta je er tegenover,vindt ikben je er nuchter onder of best wel gestrsst,maar het wil niet zeggen hoor dat het bij jou langer dan gaat duren je moet net dat geluk treffen enzo,veel sucses gr manuela

Vlgs mijn huisarts zou de pil binnen een week uit mijn lijf zijn. Ik had hem 12 jaar geslikt. Na 11 maanden was het raak. Dit eindigde in een miskraam, en toen heeft het 4 maanden geduurd. Heb nu in december een Mirena spiraal laten verwijderen. Ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren. Ik wens je veel succes, en hoop dat het snel raak is voor je.

hoi, nou ik vind het onzin. Van mijn eerste was ik na 6 weken te zijn gestopt met de pil zwanger. Ik slikte 'm toen 10 jaar. Voor mijn 2de duurde het een jaar, maar dat had volgens mij niet met de pil te maken, puur het percentage kans dat je hebt om zwanger te raken, wat staat op 15-25% elke maand weer. Het blijft gewoon een wondertje wanneer het zich aankondigd. Heel veel succes en wie weet is het bij jou wel heel kort.

Probleem bij veel vrouwen na het pilgebruik is, dat de cyclus niet goed op gang komt. Je hebt jaren geen eisprong gehad, en ineens moet dat weer gaan gebeuren. Bij sommige vrouwen gaat dat vrij vlot, maar er zijn ook zat vrouwen bij wie het op gang komen van de cyclus langer op zich laat wachten.

Heb je gewoon een normale cyclus dan heb je afhankelijk van je leeftijd een bepaalde kans per cyclus om zwanger te worden. (Er van uitgaande dat het bij het mannetje allemaal goed zit)

Terug
Bovenaan