Langer seks ; sneller zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Denk je dat je door langer seks te hebben sneller zwanger kunt raken?
Bij mijn eerste probeerde we het 3x per week.. ik was al na 9 x zwanger dus dat was al snel.. Maar ik wil graag redelijk snel achter mijn eerste mijn tweede aan.. en bij mijn eerste hadden we gewoon geluk dat het zo snell ging.. Mijn kindje is 23-04-2007 geboren dus het is nu uiteraard nog veel te vroeg voor een tweede te 'maken' maar ik denk dat ik daar rond september toch wel weer mee van start wil gaan
Denk hier iemand dat je door langer seks sneller zwanger raakt?

xx alvast bedankt!
trotse mama van Nine 23-04-2007

quote: Yolanthee_ schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-06-2007 17:34:59'));

Heeej Yolanthee,

Ik denk persoonlijk dat het niet uitmaakt of je lange of korte seks hebt.
Kan het fout hebben hoor!!!!

Ben eigenlijk wel benieuwd!

Ik weet wel, dat als je iedere avond seks hebt, of meerdere malen per dag, dat de kwaliteit van je zaad minder goed is. Het lijkt mij dan ook, als je lange seks hebt, dat je toch minder goeie kwaliteit sperma hebt!

Succes met het zwanger worden!
Liefs, Maaike

hoi hoi

ff reageren op het antwoord over de sperma haha hoe vaker je het doet hoe verser de sperma blijft toch of niet?
lijkt mij wel trouwens

ik hoor het wel

groetjes patrivia

Ik heb wel ergens in een boek gelezen dat het goed is om na het klussen een paar uur daarna zelf (nog) een orgasme te krijgen. Dat zou de zwemmers helpen om beter "omhoog" te zwemmen....
De duur (in de zin van lengte van de vrijpartij)  van de sex doet er volgens mij niet zoveel toe. Heb er ook nog nooit van gehoord. Het gaat er om dat je juist klust op het juist moment en dat alle omstandigheden (eitje, zwemmers) goed zijn.
Maar hé, lange vrijpartijen zijn niet verkeerd

Groetjes Anoek

Ik heb wel eens gelezen dat als de vrouw erg opgewonden is en vochtig, dat dat kan helpen en bepaalde glijmiddelen kunnen de kwaliteit van het zaad aantasten.

Succes allemaal.

gr mama van MD

Ik denk ook niet dat de lengte van de vrijpartij uitmaakt. Het gaat immers om de sperma.
Ik heb ook gehoord dat het niet goed is om elke dag te vrijen voor de kwaliteit van het zaad. Die heeft dan niet lang genoeg kunnen rijpen.
En het mag ook niet ouder dan 10 dagen zijn

groetjes Eva

Terug
Bovenaan