langer zwanger

hallo,
wij zijn volgens de verlokundige 33 weken zwanger. volgens de gynaecoloog die laatst een groeiecho heeft gedaan kan het zijn dat we een paar weken langer zwanger zijn. dit gevoel heb ik zelf ook. ik krijg alleen geen zekerheid van de gyn uit. ik ben daarom ook overgestapt. ik heb ook zwangerschapssuiker maar dat is in minimale mate en ik kan het goed onder controle houden. onze dochter is nu te vergelijken met een baby in een stadium van 35 weken. word er zo onzeker van!!
iemand vergelijkbare verhalen?

groetjes kim

IK heb dat ook gehad bij mn eerste zwangerschap. De groeiecho met 34 weken gaf ook aan dat ik verder was. Iedereen was er dus ook van overtuigd dat de kleine eerder zal komen dan de uitgerekende datum. Ze hielden echter wel de uitgerekende datum op de datum die ze in het begin hadden vast gesteld. Nou de kleine kwam uiteindelijk met 40w5dgn, niets eerder. Wel een flinke meid van 4095gram. Succes met de laatste loodjes

Hoe zien de longen en organen eruit? Ook als 35 weken of als 33 week???

Bij nova liep ik bijna 4 weken voor in groei, Ben getest op suiker maar dat was het niet.
Ze hielden de oorspronkelijke datum aan omdat haar organen en longen niet 4 weken in groei verder waren...
Uiteindelijk is ze met 39 week geboren met 51cm en 8 pond...gewoon een grote meid...

me dochter woog 3020 gram bij de geboorte, geboren na 38 weken.
mijn zoon woog 3900 gram en is geboren met 39 weken en 4 dagen.
verschild ook per baby hoe groot die is.
het is een schatting die ze maken.
wel wat vervelend natuurlijk.
ik ben nu zwangere van de 3 de en met de pretecho kwam ze ook al verder uit kwa gewicht.
ik ga er van uit dat het gewoon een grote baby wordt.
groetjes van mij

De groei is tot twaalf weken echt duidelijk en bij iedere bvrucht hetzelfde. Daarna is het een gemiddelde, maar net als bij mensen zijn er grote en kleinere mensen. Dus ook zo met baby's in buiken.

Als je een echo hebt gehad in de eerste 12 weken dan meot je daar echt vanuit gaan, want dat klopt het meeste. Ikzelf had ook een grote bay die weken voor lag bij de 35 weken echo, maar hij is echt niet eerder geboren. Ook bij mijn broer was dit zo en daar werd ook tegen gezegd, oh dan zal hij wel eerder komen, maar ze komen als ze er klaar voor zijn en dat heeft niets met grootte te maken.

Wat zegt je nieuwe gyn?

Terug
Bovenaan