Langer Zwanger??

Hallo januari mama's,

Ik heb een vraag en vroeg me af of een van jullie dit ook heeft gehad.

Ik ben nu (volgens de calculator) 9 weken zwanger.
Maar mijn gevoel (oa pijnlijke borsten en last van mn banden) zegt me dat ik al verder ben. Ik ben nog wel ongesteld geweest, zij het korter dan normaal, voordat ik een ongesteldheid oversloeg en een test gedaan heb. Waaruit bleek dat ik 3+ weken zwanger was. Dan zou een dokter dus zeggen dat ik al 5 weken onderweg ben. Maar als ik dit terug ga rekenen kom ik dus op een datum van bevruchting nog voor mn laatste ongesteldheid...

(Volgen jullie me nog?)

Dus dat zou betekenen (als mijn hersenspinsels kloppen) dat ik nog 1 keer ongesteld ben geworden in mn zwangerschap en dat ik eigenlijk geen Januari maar een December mama ben...

Heeft een van jullie hier toevallig ook ervaring mee?

Ik sluit me aan bij Mik, wanneer heb je je eerste echo? Dan meten ze hoever je bent, en wanneer je bent uitgeteld. Ik was dus een weekje minder lang dan we dachten!

Zeker!!! Ik was (tot vandaag) ook een Januari-mama. Maar ik had ook steeds het gevoel dat ik al langer zwanger was dan de uitgerekende 9 weken en 4 dagen (vandaag). Ik had vandaag deel 1 van de combinatietest, waar dus ook een echo bij hoort. En...!!! Kindje zien zwemmen, hartje horen kloppen en op laten meten. Ik blijk ook een week langer zwanger te zijn! Dus, vanaf vandaag een December-mama!

Gefeliciteerd.

Hoop dat je vlug een echo krijgt, want je wilt toch graag weten wat de uitgerekende data is...
Hou je er maar niet te veel aan vast want bij mijn eerste zwangerschap ben ik ook 2 weken teruggezet en dan is het toch een tegenvaller als je denkt al verder onderweg te zijn ;)

Terug
Bovenaan