langere avonden

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Isis gaat nu al een week om 20:30uur naar bed (i.p.v. 21:00) Moet eerlijk zeggen dat dat voor ons ook wel fijn is, toch weer een langere avond. Om 20:30 valt ze als een blok in slaap. Het 'namiddag' slaapje duurt nu ongeveer een uurtje (ergens tussen 18:00 en 19:30uur),
x Esther

hoi esther,

bij ons liggen ze er meestal tussen 19.30 en 20.00 uur in, ik vind het ook wel lekker zo, gewoon de avonden voor jezelf en elkaar, erg belangrijk

groetjes susanne

Lekker he! Fijn dat ze er nu al wat eerder in ligt!
Ik vind dat idd ook wel belangrijk hoor, hier ligt ze er meestal rond 20.00 uur 20.30 in en dan heb je even lekker tijd voor jezelf en elkaar.Ook erg belangrijk!

Hoi,

Lekker he??? nog ff, en dan is de vroege avond slaapje er ook af.. was hier al heeeeeel snel. Om 19.30/20.00 uur gaan hier ook de luiken dicht.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi Debby,

hoe slaapt jouw meisje overdag? En hoe is dat laatste slaapje komen te vervallen?
x Esther

as we speak..........Isis ligt al in bed (om 19:50) Vandaag heeft ze overdag goed geslapen, vanmorgen en vanmiddag 2 uur! En om 18:30 was ze nog klaarwakker en springlevend! Dus ik heb het erop gewaagd (voor mama een grote stap) en het slaapje over geslaan. Om 19:00 een mini wasje en pyama aan, nog beetje gespeeld (Isis wil alleen nog maar zitten!) en om 19:30 de fles gegeven, die ze overigens niet helemaal leeg dronk (130ml ongeveer) Heel even in de box, maar toen was het genoeg en heb haar lachend ondergestopt! Pf, ben er zelf beetje moe van! Ben ook benieuwd hoe lang ze nu door slaapt!

x Esther

Hey esther, wat goed zeg!!! lekker gevoel he
Hier is het ook nog 2 keer slapen: smorgens slaapt ze heeeeel goed (lees: bijna de hele ochtend!) en smiddags nog zo'n 2/2,5 uur (van ongeveer 14.30 tot 16.30/17.00 uur).
Rond 18.30 /19.00 uur word ze eigenlijk alweer moe maar ik wacht dan tot 19.30 uur (gaan we meestal nog even lekker wandelen of gewoon lekker knuffelen ofzo) en dan krijgt ze een fles en naar bed!

quote: Essiedo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-07-2007 18:36:42'));

Hoi Debby,

hoe slaapt jouw meisje overdag? En hoe is dat laatste slaapje komen te vervallen?
x Esther

Mijn meisje is volgens mij 1 van de oudste hier (??) En met 5 maanden ofzo was die er al vanaf.
Ik moest haar toen wakker maken 's middags om 17.00 uur ofzo... en dan erna eten en om 19.30 weer moe en naar bed... Zo is het begonnen dan he??
Ik breng haar dus ietsje later in de middag naar bed, zodat ze die 2e slaap wat langer kan maken SCHEMA:

7.30-8.30 wakker en een fles pap
10.00 slapen tot 11.00 uur.
12.30 boterham
13.00-13.30 fles
14.00-14.30 slapen tot 17.00/17.30
18.00 warm eten
19.00-19.30 naar bed.

Het zijn ongeveer tijden he??? Ik maak haar dus ook niet wakker s'ochtends ;)

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan