Langere cyclus na miskraam, kan dat?

<p>Hi dames!</p><p>In oktober heb ik een miskraam gehad met +/- vijf weken. In de maanden daarvoor heb ik mijn cyclus goed leren kennen door o.a. het gebruik van ovulatietesten. Hierdoor ontdekte ik een duidelijk patroon. Mijn cyclus is gemiddeld 28/29 dagen.</p><p>De eerste cyclus na mijn miskraam was echter 35 dagen, maar dit kwam waarschijnlijk door een langere menstruatie van 9 dagen. De hele boel werd daardoor opgeschoven.</p><p>Op dit moment zitten we in ronde 10 en ik had mijn LH-piek vandaag verwacht. Dit is echter niet het geval en alles lijkt ineens op de vorige ronde.</p><p>Ik ben een beetje bang dat mijn cyclus door de miskraam langer is geworden. Kan dit? Ik vind het behoorlijk frustrerend. </p><p>Iemand anders ervaring hiermee?</p>

Bij mij was de eerste cyclus na een miskraam altijd wel langer, maar daarna herpakte het zichzelf altijd weer en was het weer zoals voorheen. Ik herken het niet dat het meerdere cyclussen langer bleef.

Ik heb in juli een miskraam gehad. Normale cyclus was 31-33 dagen, daarna werd het wisselend. Ik geloof 37, 31, 47 (die was echt heel bizar) en daarna raakte ik zwanger.

Terug
Bovenaan