langere cyclus ook langer de mogelijkheid om zwanger te raken?

Hallo allemaal,

Ik heb misschien een hele stomme vraag.
Ik heb 6 weken geleden een miskraam gehad en ben tot op heden nog steeds niet ongi geworden.Betekent het dat het klussen dan nog steeds zin heeft?

Ik heb geen idee of ik nog ongesteld ga worden.
heb al eens eerder na stoppen pil geen ongi meer gehad en uiteindelijk was ik toen na 6 maanden zwanger van mijn dochter.

Wie o wie kan mijn helpen.

Hey !

Tja ik vind het na een miskraam, en na een curretage altijd maar raden hoe je cycles de eerste maand is. Ik ben zelf drie keer zwanger geweest, en iedere keer was ik zeg maar met een cycles ertussen weer zwanger. Die maand die ertussen zat was dan de eerste maand na mijn miskraam. Ik heb voormezelf iedere keer het gevoel gehad dat het dan nog geen nut had, kon ook niet aan mijn lichaam merken dat ik een eispron had gehad. Maar er zijn zat vrouwen die gelijk weer zwanger zijn geworden dus het is bij iedereen anders! Ik zou er gewoon voor gaan wie weet lukt het nog, zolang je nog niet ongesteld bent heb je misscien nog wel kans?!

Succes, en sterkte hoop snel goed nieuws van je te horen!
Liefs Sarah

Hoi
Je hebt niet langer de kans om zwanger te raken, een langere cyclus wil alleen zeggen dat je eisprong later plaats vindt.
Mijn gyn zegt dat de begin fase tot de eisprong heel lang kan zijn maar ongeveer 14 dagen na je eisprong krijg je een menstruatie. Pas rond de eisprong ben je vruchtbaar.
Jeanette

Terug
Bovenaan