Langere menstruatie..

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben sinds januari gestopt met de pil.
Ik werd na de laatste pil ongi en dit duurde ongeveer 5 dagen.
Dit was voor mij altijd normaal toen ik de pil slikte.
Ik werd op maandag ongi, 3 dagen flink en dan 2 dagen minder en op zaterdag was het weg.
Nu ben ik vorige week woensdag ongi geworden, het is 1 dag een beetje bruine afscheiding geweest toen  2 dagen gebloed (lang niet zo erg als normaal)  en daarna alleen maar een beetje bruine afscheiding.
Maar nu 7 dagen later heb ik nog steeds bruine afscheiding.
Het is echt maar heel weinig maar zolang ben ik normaal helemaal niet ongi.
Hebben meer meiden dit sinds ze gestopt zijn met de pil?

Liefs, Ilse.

Hoi Ilsje,

Da kan inderdaad. Je lichaam is bezig te ontpillen en moet weer een beetje regelmaat zien te vinden. Voorheen werd het ''gestuurd'' door de pil en nu moet je lichaam weer zelf aan het werk. In die eerste maand na het stoppen is niks vreemd volgens mij.
In ieder geval succes met zwangr worden!

Liefs Wan

Hoi Ilse,

Ja, het lichaam kan soms rare dingen doen.
Mijn eerste echte menstruatie  duurde uiteindelijk 11 dagen. 5 weinig, 3 hevig en daarna weer 3 weinig. (met de pil was dit maar 2 dagen en dan weinig, dus ik wist ook niet wat me overkwam)
Ik hoop zelf ook dat de volgende wat korter duurt.
Die zit er elk moment aan te komen.
Groetjes
Jolanda

Hoi hoi.

Ikzelf ben net 2,5 week gestopt met de pil. Ongi geweest gewoon zoals altijd, 5 dgn.
Toen niks en afgelopen maandag last gehad van bruine afscheiding, nu niks meer.
Ook wat last gehad van steken in mijn buik en last van onderrug.
Het zal er allemaal wel bijhoren.
Rustig aan en hopen dat we maar snel zwanger mogen worden.

Liefs blondje24

(ps ik heb pillen van de etos die ondersteunen de cyclus en draagt een steentje bij met belangrijke stoffen, dus je krijgt belangrijke stoffen binnen, als je ze gaat halen: op het doosje staat zwanger worden)

Hoi,

Bedankt, ik weet dat het er allemaal bij hoort maar vind het zo vreemd.
Ben dat niet gewend dat ik zolang nog ongi ben. Want heb vandaag ook nog steeds bruine afscheiding.

Ik slik al een maand tarwekiemcapsules.
Had er hier veel over gelezen en voordat ik met de pil begon (bijna 10 jaar geleden) was ik al onregelmatig ongi dus ik ging er vanuit dat ik nu dat ik met de pil gestopt ben ook weer onregelmatig ongi word.
Is best vervelend dat je je cyclus niet pcies weet.
Ik had nu een cyclus van 37 dagen, ik hoop dat de volgende wat minder is!
Dus ik hoop dat die tarwekiemcapsules zijn werk een beetje doen.

Wat zijn die pillen van de etos pcies?
Zit er ook foliumzuur in?
Want ik slik nu dus foliumzuur en tarwekiem. En ik weet dat er van de pillen zijn waar meer vitamines enzo  in zitten als alleen foliumzuur, volgens mij iets van dagravit female.

Succes met zwanger worden!
Ilse.

Terug
Bovenaan