langere tijd al aan het hoesten

Mijn zoontje heeft zo een 4 a 5 maanden terug van mij een goede verkoudheid bronchitus gekregen. Daar heb ik hem van vsm een kuurtje voor gegeven en hoestdrank (in overleg met de apotheek) Normaal zou dit over moeten gaan, maar helaas bij hem niet.

Nu ben ik 2 weken terug bij de huisarts geweest net als 4 a 5 maanden terug. Beide keren was er niets te zien, horen of voelen en moest ik me maar geen zorgen maken.

Echter omdat hij het al zolang heeft en het dus helemaal niet weg is gegaan en maar niet overgaat  vraag ik me toch wel af of ik me niet zorgen moet maken. Moet ik nog een keer naar de huisarts en vragen voor meer onderzoek of moet ik het maar gewoon laten gaan en op hun woord geloven dat het niets is.

Het is een diepe vastzittende hoest die vooral in de avond in vele mate erger wordt. Soms zo erg dat hij lijkt te stikken. Het gaat elke keer wel goed. Geef hem nu alleen tijmsiroop om het een beetje te verzachten, maar ook dit lijkt niet te helpen.

Iemand een idee?

Hoi,

Wat naar he als ze zo hoesten. Rosa heeft er ook eventjes last van gehad. Ik dacht ook wel eens dat ze erin zou stikken. Ik zou als ik jou was toch even aandringen bij de huisarts. Of anders een second opinion vragen. Better safe than sorry.

succes,

Desiree

Terug
Bovenaan