langevinger,oma heeft ze gehaald

het zegt het al,
oma heeft langevingers gehaald...
maar vanaf wanneer mogen ze ze hebben?
onze zoon is nu bijn 7 maanden..
en zelf weet ik ook nog niet of ik al wilt dat hij het krijgt!!! grrr koop dat liga!
maar ja dat kan ik zeggen maar ze doet toch wat ze wilt...
straks maar met mijn man overleggen...
wat vinden jullie?

hey teddyboy

als ikjou was zou ik nog ff wachten met langevingers zit suiker in enzo en volgens mij is dat nog niet echt nodig om ze op die leeftijd al suiker te geven??!!  dan liever een soepstengel gooi de langevingers gewoon weg en geef een liga of soepstengel

succes
groetjes chantal

nou voor de suiker hoef je het niet te ;laten hoor die zit ook in liga. Lees de ingredientenlijst maar.
En ook nog best veel want er zit ook glucosestroop in is ook suiker
Maar andere stoffen zoals gluten ed niet.

een soepstengel lijkt me zo eng, steekt ze dat niet te ver in dr keel ?
damaris krijgt allang liga hoor, elke dag een pakje van 2stuks, 1 sochtends door dr fruit en 1 smiddags als ze uit bed komt, maar meer zou ze ook nog wel lusten,haha

in het begin wel erbij blijven, hellemaal als ze al tandjes hebben dan willen ze nog wel eens een grot stuk afbijten als de zin er in komt

en t is ook leuk om te zien trouwens, lekker rommelen met zon koek, niet bang zijn voor een vieze toet

suc6

hoi hoi,

Ik vind een lange vinger ook niet echt super als tussendoortje en mijn zoontje is al 1 jaar.
Hij krijgt altijd een soepstengel en vindt het heerlijk.

En een lange vinger kunnen ze ook ver in het keeltje stoppen. Je moet er toch altijd bij blijven.
Mijn zoontje spuugt te grote stukken altijd uit. En met een soepstengel krijg je niet zo'n rommel. Het kruimelt wel natuurlijk, maar wordt niet zo nat en plakkerig als een koekje.

xx Nicole

Mijn zoontje krijgt af en toe een lange vinger bij oma, hij is nu ruim 7 maanden.
Hij vind het heerlijk.

Thuis geef ik geen lange vingers, liga's of wat dan ook, vanwege de hoeveelheden suiker die erin zitten, maar af en toe als traktatie kan echt geen kwaad hoor.

hallo,

mijn zoontje van 7 maand krijgt ook wel is een lange vinger. hij wordt er alleen zo erg druk van dat ie helemaal loopt te stuiteren! dus af en toe krijgt ie er 1 en dan gelijk smorgen anders wordt er savonds niet geslapen.

groetjes simone

Terug
Bovenaan