Langs de anesthesist

Vandaag bij de anesthesist geweest. Wee tnu precies wat er volgende week voor tijdens en na de operatie gaat gebeuren. Wel handig om te weten, weet je ook waar je je op voor kunt bereiden.
De ruggenprik wordt gegeven als ik al in de operatiekamer ben, zodat de kleine niet te veel verdoving krijgt. schrijf later nog wel verder, dochtertje komt net thuis.

Byzonder gebeuren joh m,n zoon is v 3jaar terug met spoedkeizersnee geboren ik hoop dat k,morgen ook meer hoor we gaan v gewone bevalling ben 40,5 weken zwanger kan nix meer

Na de keizersnee moet ik nog een half uur op de uitslaapkamer blijven, om te controleren of alles goed blijft gaan met mij. Pas dan mag ik naar beneden om naar mijn kindje te gaan en het te gaan voeden.
Vind het nu best wel spannend allemaal, hopelijk dat ik nog gewoon een beetje kan slapen tot de dag van de opname.

@inkelhoes: Hoop dat je morgen idd meer weet en dat ze het gaan inleiden. Hier laten ze je meestal niet ver over de 40 weken lopen. Suc6 morgen.

Nou die arts hadt hadt vorige week al beloofd dat hy me zou inplannen stelde t,uit war erg boos zie erg tegen morgen op k,ga niet weg uoor k,wat meer weet k,kan echt niet meer k,ga nu proberen te slapen was afgelopen n8 pet

Mocht je misselijk gaan voelen geef het goed aan.
ik weet niet of dat bij jullie ook kan, maar in Tiel kun je mee kijken tijdens de ks. nu heb ik dat ook gedaan en had nu echt het idee dat ik bevallen was. maar vond het ook interresant om te zien. kreeg nu ook gelijk te zien waarom ik geen kinderen meer mag krijgen, heb er daardoor meer vrede mee.

ga na de keizersnee goed je rust nemen en niets voorzeren.

Ben zelf na 3 ks expert geworden. Toch verdraaide ik me eigen gisteren toen ik uit bed wou stappen, zodat de wond nu pijnlijk en dik is. Lig nu dus al de hele dag plat en ben aan het koelen met ijskompressen.

in ieder geval heel veel syerkte met het herstel.

klinkt allemaal beetje onsamenhangend maar lukt me niet echt een goed verhaal te typen met 1 hand en op m`n rug liggend. sorry.

Geeft niets hoor ik snap je helemaal. Ik laat het allemaal maar over me heen komen.
Hier mag je trouwens niet meekijken. Wil mijn man ook niet. Ik hoef het niet zo nodig te zien. Het enige waar ik bang voor ben is de ruggenprik. Maar het hele team gaat mij helpen pm daar doorheen te komen. Dus ik laat het maar komen zoals het komt en op dat ene moment goed proberen om te ontspannen...

Terug
Bovenaan