Langzaam drinken...in slaap vallen...

Hallo allemaal,

Onze kleine drinkt zo langzaam. En op zich niet erg hoor, maar hij valt dus na de 1e 50cc in slaap weer en dan moet je hem met moeite wakker maken om de overige voeding (nog 70cc) te geven!
Wie herkent dit? Laten boeren en verschonen ondertussen werkt lang niet altijd!
Maar frustrerend is het wel. Want als hij dus zijn fles niet leeg heeft komt hij natuurlijk weer eerder...

ik herken het wel een beetje maar bij mij heb ik het probleempje gevonden waarom...ik heb een 1,2,3, speen op de fles zitten en had hem elke keer op stand 1 waardoor hij veel moeite moet doen..maar het is nu best meer voeding wat hij krijgt dus nu zet ik hem op standje 2 en drinkt hij hem op zijn gemakje leeg zonder dat hij echt in slaap valt...

idd een grotere speen kopen kan helpen!!! weet niet met welke fles je voed. maar zelf voed ik met de avent flessen en heb in de 1e week al nieuwe spenen moeten kopen haha meneer viel bij ons ook in slaap. dus nu voeden we met een speentje nummer 2. laatst wel nummer 3 geprobeerd maar dat ging nog te snel daar moet je ook weer voor uitkijken(kunnen ze krampen van krijgen)

Ik herken het wel, heb er hier ook zo een!
Ik leg haar weg, en soms wordt ze dan al na 5 min. weer wakker, krijgt ze de rest. Maar soms komt ze ook helemaal niet. Ik ga me er niet meer druk om maken dat ze evt. te weinig zou krijgen. ze komt genoeg aan. ik heb zelf ook niet iedere dag evenveel honger! en als ze tussendoor komt krijgt ze nog bij. Bij die kleintjes is het nog zo moeilijk om daar een goed ritme in te vinden. dat komt vanzelf wel.

Nou Snow...als ik hem weg leg zodra hij slaapt en dan pas weer laat drinken als hij wil dan kan ik om de 2 uur gaan voeden. En dat wil ik juist niet!

Bijna Moeders en Trotse Mama van Bob en Hugo...ik had de grotere speen ook al geprobeerd. Hij drinkt uit een Difrax-fles met een speentje S. Heb dus ook al de M geprobeerd, maar dan verslikt hij zich constant. Tja...in het begin drinkt hij behoorlijk gulzig. Heb dus ook al geprobeerd om daarna over te gaan op die grotere speen. Maar dan gaat hij toch spugen...en dat doet hij nu totaal NIET.

Maar zal het over een paar dagen nog een keer proberen. Wie weet is hij er dan wel aan toe!

Bij mij viel hij ook in slaap bij speen 1 van avent. Met speen 2 ging het goed. Misschien kan je een 1,2,3 speen gebruiken. Beginnen met standje 1 en als hij wat rustiger wordt naar stand 2 draaien?

Bij mij viel hij ook in slaap bij speen 1 van avent. Met speen 2 ging het goed. Misschien kan je een 1,2,3 speen gebruiken. Beginnen met standje 1 en als hij wat rustiger wordt naar stand 2 draaien?

Nou net speen M genomen i.p.v. de 1e...de S.
En netjes weer bij 50ml over ligt hij dus nu tegen mij aan te slapen...
Het maakt hem geen bal uit dus...hahahaha.
Krijg hem ook niet wakker. Ligt wel meer te kwijlen (doordat er dus veel meer binnen komt en hij het nie helemaal kan verwerken nog). Zal morgen ook eens kijken voor zo'n 1-2-3-speen. Volgens mij heb ik die hier niet meer liggen.

Maar nog andere ideeën als grotere speen...hihihi.

Terug
Bovenaan