Langzaam drinken

<p>hoi </p><p>mijn kindje van 8 weken doet 55 minuten over een fles van 150 water en 5 schepjes voeding. Maakt niet uit of het een Avent of Dr Brown fles is. </p><p>Grotere speen kan hij nog niet aan. Verslikken, loopt uit zijn mond enz. </p>
 
Oh dit herken ik ook heel goed.. ons zoontje deed ook zo lang op een gegeven moment erover.. en als ik het mij goed herrinderen ook zo rond de 8 weken. 
Uiteindelijk zijn wij overgestapt op indd een grotere speen, aan het begin sloeg het nergens op en liep er meer uit ze mondje dan erin.. maar hij had hierin aan paar daagjes nodig om eraan te wennen. Ook zou je zelf met een naaldje kleine gaatjes erbij maken in de speen.  En dat werkt ook SUPER! En je kan natuurlijk een 1-2-3 speentje halen hier heb je ook nog een tussenmaatje (2) en is de overstap misschien minder groot. 
Succes met het vinden van een oplossing want het slurpt echt al je tijd op soms best vermoeiend 
 
Heel herkenbaar. Mijn dochter deed ook mega lang over haar voeding ook in combinatie met verslikken en uit haar mond laten lopen. Ik kocht de difrax fles en die sloot mooi aan op haar mondje. Ze heeft een klein mondje en dit kon ze beter verwerken. Maar het slikgedrag hebben ze zichzelf al aangeleerd in de baarmoeder met het drinken van het vruchtwater. De ene baby is gulzig en de ander drinkt langzaam. Accepteer maar dat het zo gaat..hij word anzelf wel groot;-)
 
Terug
Bovenaan