A
Anoniem
Guest
Hoi ik wil toch even vragen, heb ik een langzaam kind? Mijn zoontje is 8 maanden en 9 dagen oud en doet eigenlijk nog niet echt veel...Hij eet goed, drinkt goed, probeert mama te zeggen, en zit in zijn wipstoel flink heen en weer te wippen, kan nog niet echt goed uit zich zelf zitten. Hij rolt af en toe op zijn zij, maar niet op zijn buik. moet hem zelf af en toe op zijn buik leggen, vond hij niet leuk eerst, maar begint er nu toch wel een beetje van te genieten. Hij reageert wel goed, als je hem kietelt lacht hij voluit, als je hem in zijn gezicht blaast vindt hij ook hartstikke leuk.... Hij lacht naar bijna iedereen een echte allemansvriend, een echte charmeur... nu al... maar hij kruipt nog niet, gaat nog niet zelf zitten of wat dan ook... Is hij langzaam?? Ik krijg af en toe echt het idee dat andere kindjes van zijn leeftijd al veel meer kunnen...of lijkt dat gewoon? het is wel een tevreden manneke. Hij duimt best wel veel, net als zijn mama altijd gedaan heeft tot aan haar 32 ste....,hihi
graag jullie reacties. gr. Mariëlle
graag jullie reacties. gr. Mariëlle