Langzaam vruchtwater verliezen...?

Hoi dames,

ik heb nog even een vraagje voor jullie.
Ik weet het niet goed, maar sinds gisteren verlies ik regelmatig vocht en dit is duidelijk geen urine. Kan het niet tegenhouden, maar gaat niet over al te grote hoeveelheden. Het is helemaal wit en heeft geen aangename geur. Nu, ik twijfel of dit gaat over vruchtwater. Ik heb me laten vertellen dat het kan zijn dat ik zonder ik er echt erg in heb vruchtwater verlies en dit dan toch best even laat controleren.

Maar het is zo: ik geef mensen altijd wel de raad van: 'bel even de VK dan ben je zeker, beter één keer te veel, dan te laat'
Ik moet echter toegeven dat ik zelf niet snel zal bellen.
Nu, het feit dat dit wel eens vruchtwater zou kunnen zijn dat ik langzamerhand verlies, maakt me toch een klein klein beetje ongerust...
Herkennen jullie dit? Alvast bedankt voor jullie reacties.

LIefs,
van ons...

Hey ik heb het ook jah.
Af en toe voel ik het lopen. Het is niet veel maar net genoeg dat mijn onderbroek nat blijft. Heb nu geen onderbroek aan alleen een pyama maar nu voel ik het niet lopen.
Bij mij is het doorzichtig en het ruikt niet lekker. Overheersende geur en ik rook het gelijk toen ik op de wc zat. Zo van he die geur ken ik niet.
Maar of het vruchtwater is ik heb geen idee......en met dat bellen ken ik wel hoor. Ben  zelf net zo.
Hoop dat er   snel antwoordt komt

Ik hoop ook dat we hier meer zullen te weten komen.
Ik wacht nog af tot een uur of 15.00u en als het dan nog regelmatig is, dan bel ik zelf toch even naar mijn gynaecoloog en dan laat ik je zeker iets weten!

Liefs,
van ons...

ik zou meteen de VK / gyn bellen. Heb er nog geen ervaring mee, maar het klinkt toch wel als vruchtwater verliezen.
Heb me laten vertellen dat de geur afhangt van wat je gegeten hebt.

vruchtwater ruikt zoetig........ En idd ik had het bij de vierde ook eerst niet door, heel kleine beetjes over de hele dag.
Ik zou altijd even de vk bellen!!

Liefs Hilma,

ps; het kan ook altijd extra vocht zijn en afscheiding.....

Volgens mij ruikt vruchtwater idd zoetig ja.. Misschien is het 'gewoon' urine wat je verliest? Dat gebeurt bij mij nu ook steeds vaker, en ik loop ook permanent met een inlegkruisje nu om te zorgen dat mijn broeken niet nat worden. En als ik het dan niet vertrouw of denk dat het vruchtwater is heb ik in ieder geval iets waarmee de verloskundige kan controleren of het vruchtwater is of iets anders, wat voor kleur het heeft e.d.....

Nee hoor,
het is duidelijk geen urine... Urine ruikt helemaal anders en is ook meer naar de gelige kant. Het vocht dat ik verlies is echt WIT...

LIefs,
van ons...

Terug
Bovenaan