Langzamer herstel griep bij begin zwangerschap???

Ik heb nu al 1,5 week de griep en heb het gevoel dat ik zwanger ben. Wellicht is het niet zo, maar vroeg me toch af als je (net) zwanger bent en de griep hebt of je dan toch langzamer hersteld dan dat je griep hebt en niet zwanger bent.

Alvast bedankt!

Liefs Vic

Hoi, ik denk dat dit voor iedereen verschilt - anderen zijn meer vatbaar en ik ben bijv. nog niet ziek geweest. Of je langzamer hersteld weet ik eigenlijk niet maar je lichaam is hard aan het werk als je zwanger bent, het zou kunnen... Beterschap!

ja als goed is wel, want naast beter worden ben je ook bezig met zwanger zijn wat al een topsport is. bij zwnagerschap moet je 2 a 3 keer zo lang rekenen voor je beter bent als normaal

Maar als je echt DE GRIIEP te pakken hebt is anderhalve week niet extreem lang hoor, griep duurt zowieso al minimaal een week maar meestal 2 a 3 voordat je echt weer boven Jan bent.
Probeer jezelf niet gek te maken..Beterschap!

nee idd jezelf niet gek proberen te maken....

Mar mijn eigen ervaring is wel dat ik sneller verkouden ben als ik zwanger ben en de hele winter een beetje doorkwakkel...dit mede doordat je zo weinig kan innemen als je zwanger bent...

Terug
Bovenaan