Laparoscopie (kijkoperatie)

Hoi meiden,

Nog een paar dagen en dan is het zo ver......

Ben aan de ene kant zenuwachtig vooral omdat ik niet weet wat komen gaat. Het hangt ervan af wat ze vinden en dat vind ik wel spannend. Aan de andere kant weten we dan weer meer en kunnen we hopelijk snel met clomid beginnen en is er naast de pcos niks bijzonders aan de hand.

Iemand nog tips of adviezen waar ik rekening mee moet houden?

Groetjes

Hai beauty,

Ik heb er geen ervaring mee maar ik wil je wel heel veel sterkte en succes wensen! Ik hoop dat jullie na de k.o. snel weer verder kunnen en dat je gauw zwanger mag raken! Begrijp dat je het spannend vind maar misschien is het het beste om het maar gewoon te ondergaan, jij krijgt iig meer duidelijkheid!

Ik denk aan je! Liefs Lynn.

Hey!

De ko is mij alles meegevallen, hoor! Probeer lekker te ontspannen voor de operatie, het stelt niet veel voor. Heb nog wel wat tips voor je, hoor!

1. Ik weet niet hoe lang je haar is, maar zorg voor een staart die niet op je achterhoofd zit. Dit ligt echt niet lekker!
2. Wat ik erg lekker vond, is een joggingbroek voor de weg naar huis terug. Je buik is wat opgezet en een spijkerbroek heb ik 3 dagen niet dicht gekregen. Zorg dus voor een lekkere broek die niet te strak om je taille zit, een sportbroek bijvoorbeeld.
Dit geld ook voor je onderbroek. Neem bijvoorbeeld geen boxer met brede rand, want dit zit echt niet lekker! Ik heb voor na de operatie bij de hema zo'n pakje van 3 onderbroeken voor 3 euro gehaald. Deze zitten lekker los, maar toch goed passend en in allerlei modellen.
3. Ik moest die dag en de dag erna nog paracetamol slikken, maar die vind ik zo smerig dat ik er letterlijk van over mijn nek ga. Ik kreeg van het ziekenhuis de tip om panadol in te nemen. Dit is ook gewoon paracetamol, maar dan met een laagje er omheen, waardoor je de smerige smaak niet proeft.

Dat waren een beetje mijn tips, hoop dat je er wat aan hebt! Heel veel succes meid, de ingreep zelf valt echt heel erg mee. Ik heb in de wachtruimte van de operatiekamer nog hele discussies gevoerd over mijn werk met de verpleegkundige! Vond het eigenlijk wel gezellig daar, haha!

Liefs Daisy

Hoi Beauty, Ik wens je heel veel sterkte toe met de ko en ik hoop je snel duidelijkheid krijgt!

Ik wilde je nog vragen (in vervolg op ons andere gesprek). Je zei dat je wegens die onregelmatige cyclussen bij de gyn meteen geholpen bent, bedoel je daarmee dit? Heb jij die ko gekregen omdat je zo onregelmatig bent? Het leek me ineens zo drastisch en ik ben even je geschiedenis vergeten sorry.

Nou hopelijk zal het allemaal een beetje meevallen! En hou ons zeker op de hoogte hè! Veel succes & liefs xxx

Hey Beauty,

Ik kan je (helaas) geen tips geven, maar ik wil je wel heel veel succes wensen!!

Ik hoop voor je dat je duidelijkheid krijgt, zodat jullie weer verder kunnen!!

Liefs!

Dank je meiden voor julle steun!!!

Daycey bedankt voor de tips, ga er idd maar vanuit dat het meevalt....... Was er bij jou nog iets uitgekomen verder?

Ilse bij mij werd bij de gyn pcos vastgesteld vandaar de lange cyclus. Ik kreeg direct een inwendige echo en moest op de3e dag van mijn cyclus bloedprikken. De k.o krijg ik vanwege een pos. Chlamydiatest.

Hey beauty,

Bij mij is er niet echt iets uitgekomen. De arts heeft wel ene hee klein beetje endometriose weggehaald, maar dat was zo weinig dat het geen naam mag hebben. Hij jad zoiets van, je ligt toch 'open', haal het maar weg, dan is van binnen alles helemaal 100% schoon. Daar was ik wel heel erg blij mee! Verder is er bij mij niets uitgekomen.

Succes!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan