Laparoscopie (kijkoperatie)

Hoi meiden,

Nog een paar dagen en dan is het zo ver......

Ben aan de ene kant zenuwachtig vooral omdat ik niet weet wat komen gaat. Het hangt ervan af wat ze vinden en dat vind ik wel spannend. Aan de andere kant weten we dan weer meer en kunnen we hopelijk snel met clomid beginnen en is er naast de pcos niks bijzonders aan de hand.

Iemand nog tips of adviezen waar ik rekening mee moet houden?

Groetjes

Hai beauty,

Ik heb er geen ervaring mee maar ik wil je wel heel veel sterkte en succes wensen! Ik hoop dat jullie na de k.o. snel weer verder kunnen en dat je gauw zwanger mag raken! Begrijp dat je het spannend vind maar misschien is het het beste om het maar gewoon te ondergaan, jij krijgt iig meer duidelijkheid!

Ik denk aan je! Liefs Lynn.

Hey!

De ko is mij alles meegevallen, hoor! Probeer lekker te ontspannen voor de operatie, het stelt niet veel voor. Heb nog wel wat tips voor je, hoor!

1. Ik weet niet hoe lang je haar is, maar zorg voor een staart die niet op je achterhoofd zit. Dit ligt echt niet lekker!
2. Wat ik erg lekker vond, is een joggingbroek voor de weg naar huis terug. Je buik is wat opgezet en een spijkerbroek heb ik 3 dagen niet dicht gekregen. Zorg dus voor een lekkere broek die niet te strak om je taille zit, een sportbroek bijvoorbeeld.
Dit geld ook voor je onderbroek. Neem bijvoorbeeld geen boxer met brede rand, want dit zit echt niet lekker! Ik heb voor na de operatie bij de hema zo'n pakje van 3 onderbroeken voor 3 euro gehaald. Deze zitten lekker los, maar toch goed passend en in allerlei modellen.
3. Ik moest die dag en de dag erna nog paracetamol slikken, maar die vind ik zo smerig dat ik er letterlijk van over mijn nek ga. Ik kreeg van het ziekenhuis de tip om panadol in te nemen. Dit is ook gewoon paracetamol, maar dan met een laagje er omheen, waardoor je de smerige smaak niet proeft.