laparoscopie

Hallo allemaal,

Ik zal me eerst even introduceren want ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben 26 jaar en ik ben nu 3 en een half jaar getrouwd. We zijn maart 2004 gestopt met de pil omdat we erg graag kinderen willen. Maar het is ons wel goed duidelijk dat dit voor ons niet makkelijk zal gaan.
We zijn na een poos 'prutsen' door de huisarts gelukkig doorverwezen naar de gyneacoloog. Hier konden we 11 oktober terecht. Hij stelde eerst veel vragen en hij denkt dat ik PCOS heb omdat ik lange onregelmatige cyclussen heb. Om dit met zekerheid te kunnen stellen moet nijn bloed 2 keer geprikt. Ook hebben we mijn man zijn zaad ingeleverd. Verder heeft hij een inwendige echo gedaan waarbij hij "iets" op mijn baarmoeder ziet zitten. Daarvoor moet ik 3 november voor kijkoperatie. Ik ben hartstikke nerveus en vindt het erg spannend. Haal van alles in mijn hoofd.

Heeft iemand van jullie ooit een kijkoperatie gehad? Hoe is dit gegaan? En heeft iemand van jullie ervaring met PCOS?
Ik hoop dat alles wat gunstig verloopt en we onze wens in vervulling zien gaan. Alvast bedankt!

Groetjes Berber

Hoi,

Ik heb een kijkoperatie gehad en ik kan je gerust stellen. Het valt reuze mee. Je gaat onder narcose dus je merkt er niets van. Daarna moet je even een weekie rust nemen maar als je regelmatig je pijnstillers neemt dan is het helemaal goed te doen hoor.
Je hebt 2 miniwondjes en die helen vrij mooi.
SUCCES!
gr.inge

Hoi Berber,

Ik wens jouw veel sterkte voor de kijkoperatie .

Want zelf moet ik ook volgende maand een kijkoperatie onder gaan  ik ben ook heel erg nerveus ervoor want je gaat toch helemaal onder narcose .

Nou meid we zullen allemaal aan jouw denken hoor   en je weet zelf wel waarvoor wij het allemaal voor doen  .

groetjes van Brenda,  

Hallo Berber en Brenda

Niet doen hoor, druk maken dat is nergens voor nodig, ik heb een jaar of anderhalf geleden een laparoscopie gehad en het valt echt mee.