laparoscopische operatie

A

Anoniem

Guest
Morgen gaan ze in m ´n buik kijken of er verklevingen zijn te vinden. Als ze die zien halen ze die gelijk weg.
Ik vind het zo gek dat ik als ik wakker word, hoor wat en of ze wat hebben gevonden.
Ik heb 2,5 jaar geleden een keizersnee gehad, en de kans is dan wel groeter op verklevingen.
Ook ben ik benieuwd hoe ik me na morgen zal voelen, zal ik er veel last van hebben?
Kortom, ik ben behoorlijk zenuwachtig., kan iemand me moed in praten?!

Groetjes van Janu

Dag lieve Janu

Ik heb er geen ervaring mee, kan je zenuwen niet wegnemen. Maar wil je alvast heel veel succes en sterkte toewensen voor morgen. Hopelijk verloopt de ingreep voorspoedig.

Liefs, Cee

Hoi Cee!

Dat is lang geleden! Ik heb net wel gelezen hoe het ondertussen is gegaan met je. Jammer dat je bij de gyn niet echt bent opgeschoten. Ik heb op die dag gelijk een inwendige echo gehad en er is bloed geprikt. Ook kreeg ik een potje mee voor mijn man.

Zijn zaad was gelukkig goed en aan mijn bloed was te zien dat ik een goede eisprong had gehad.

En nu dus morgen die kijkoperatie, ik hoop dat er wat uitkomt, of niet, dan is het natuurlijk ook goed.

Ik hoop voor je dat je vandaag nog voor die echo terecht kunt!

Tot gauw en veel sterkte!

Liefs Janu

Hoi Janu,

Ook ik kan je alleen maar een hart onder de riem steken. Heb ook nooit een operatie gehad. Wens je veel sterkte morgen en hoop dat alles goed komt!

Liefs Suusje

Hoi Janu

Nou dus geen echo hoor vandaag. De dames en heren van de poli zijn met zomerstop. Heb ik weer. Maar wel bloed laten prikken. Dat moet op dag 3 (vandaag dus) en een week  voor m'n NOD. Kunnen ze idd zien of ik een goede eisprong heb. De inwendige echo heb ik al eerder gehad (in mei) en daar was niets bijzonders op te zien. Nu wordt deze maand ook het zaad van mijn mannetje onderzocht en dan gaan ze de volgende cyclus (die hopelijk wegblijft haha) echo's maken en evt samenlevingsonderzoek doen.