laparoscopische operatie

A

Anoniem

Guest
Morgen gaan ze in m ´n buik kijken of er verklevingen zijn te vinden. Als ze die zien halen ze die gelijk weg.
Ik vind het zo gek dat ik als ik wakker word, hoor wat en of ze wat hebben gevonden.
Ik heb 2,5 jaar geleden een keizersnee gehad, en de kans is dan wel groeter op verklevingen.
Ook ben ik benieuwd hoe ik me na morgen zal voelen, zal ik er veel last van hebben?
Kortom, ik ben behoorlijk zenuwachtig., kan iemand me moed in praten?!

Groetjes van Janu

Dag lieve Janu

Ik heb er geen ervaring mee, kan je zenuwen niet wegnemen. Maar wil je alvast heel veel succes en sterkte toewensen voor morgen. Hopelijk verloopt de ingreep voorspoedig.

Liefs, Cee

Hoi Cee!

Dat is lang geleden! Ik heb net wel gelezen hoe het ondertussen is gegaan met je. Jammer dat je bij de gyn niet echt bent opgeschoten. Ik heb op die dag gelijk een inwendige echo gehad en er is bloed geprikt. Ook kreeg ik een potje mee voor mijn man.

Zijn zaad was gelukkig goed en aan mijn bloed was te zien dat ik een goede eisprong had gehad.

En nu dus morgen die kijkoperatie, ik hoop dat er wat uitkomt, of niet, dan is het natuurlijk ook goed.

Ik hoop voor je dat je vandaag nog voor die echo terecht kunt!

Tot gauw en veel sterkte!

Liefs Janu

Hoi Janu,

Ook ik kan je alleen maar een hart onder de riem steken. Heb ook nooit een operatie gehad. Wens je veel sterkte morgen en hoop dat alles goed komt!

Liefs Suusje

Hoi Janu

Nou dus geen echo hoor vandaag. De dames en heren van de poli zijn met zomerstop. Heb ik weer. Maar wel bloed laten prikken. Dat moet op dag 3 (vandaag dus) en een week  voor m'n NOD. Kunnen ze idd zien of ik een goede eisprong heb. De inwendige echo heb ik al eerder gehad (in mei) en daar was niets bijzonders op te zien. Nu wordt deze maand ook het zaad van mijn mannetje onderzocht en dan gaan ze de volgende cyclus (die hopelijk wegblijft haha) echo's maken en evt samenlevingsonderzoek doen.

Ben benieuwd hoe jouw  onderzoek morgen gaat.  Is het poliklinisch of moet je  even blijven?  Nogmaals heel veel succes morgen.  

Liefs, cee  

De operatie is mij 100% mee gevallen.ik was van te voren ook best zenuwachtig maar de pijn viel erg mee. ik mocht om 2 uur alweer naar huis.

Ik hoop dat het bij jou ook is meegevallen en dat er geen gekke dingen naar voren z

ijn gekomen.  

sterkte en doe rustig aan.

Groetjes Denise

Hallo meiden,

ik zit nu een beetje krom achter de computer. Rechtop zitten gaat niet zo goed vanwege het sneetje in mn navel. Verder heb ik ook nog een sneetje in het oude litteken van mn keizersnee, daar hebben ze vloeistof doorheen gespoten om te kijken of mn eileiders vrij waren en dat was ook zo. Verder zijn er ook geen verklevingen gevonde, het zag eruit zoals het eruit zou moeten zien.

Dat is aan de ene kant goed nieuws, maar aan de andere kant denk ik,   waarom duurt het dan zo lang?

Gisteren viel het me wel behoorlijk tegen na de operatie. Ik was om 10 uur aan de beurt en om 3 uur mocht ik weer naar huis. Ik was helemaal misselijk en duizelig, en kon niet rechop zitten vanwege het koolzuurgas dat tegen mn schouders drukte, wat een K gevoel is dat zeg!

Maar vandaag gaat het al een stuk beter. Ben wel snel moe, maar ga steeds even op de bank liggen.

In september weer een agfspraak met de gyn, ben benieuwd wat er verder nog gaat gebeuren, waarschijnlijk niets en moet ik gewoon geduld hebben...!

Liefs van Janu

Terug
Bovenaan