laprachopie gehad

Goedemorgen allemaal ,

Vorige week maandag heb ik mijn dig.laprochopie gehad , en ze zijn er achter dat ik endometriose heb .
Dit kwam de arts mij vertellen nadat ik net twee uurtjes uit de narcose was .
Ik heb het met mijn ogen dicht aangehoord , want wat was ik weer misselijk van de narcose .
Echt ieder uur moest ik spugen en ik mocht geen visite ontvangen terwijl de buurvrouw dit wel had .
Zo raar allemaal , ik was de eerste de geholpen werd maar de laaste die naar huis kon .
Maar ik ben blij dat dit er uit komt want de arts zei nog tegen mij ; volgens mij moet jij erg veel last hebben van je menstruatie ? nou dat klopt wel , daar heb ik heeeel veel last van en volgende maand gan ze starten als het goed is met medicijnen .
Waardoor dit probleem wordt verholpen en hopelijk laat de zwangerschap dan ook niet lang meer op zich wachten .
succes weer iedereen xx happy woman

hoi happywoman, als ik me niet vergis liep jij ook in haarlem in het EG, toch.
Ik ben al een tijdje niet op het forum geweest , vandaar.
He, vervelend dat je zo reageerd op de narcose, maar was het een erge mate van endometriose. Ik heb dat ook, een bolletje van 2, cm achter mijn baarmoeder maar ze doen er niets aan. Na de kijk operatie bleek dat het nergens anders zat. Ik dacht dat jij al met iui was begonnen, of ben ik nu erg in de war met een ander.
Ik hoop in ieder geval dat ze medicijnen helpen en dat je snel zwanger mag worden.
Wij zijn inmiddels bij de 6de iui, en ingeschreven voor ivf in de VU
gr ilona

Hoi,

Jeetje dat is even slecht nieuws. Aan de andere kant verklaard het wel een hoop en kan het verholpen worden zo te lezen.
Ik hoop inderdaad voor je dat de zwangerschap niet meer lang op zich laat wachten.
Heel veel sterkte en succes de komende tijd!
lfs ing

Terug
Bovenaan