laproscopie tijdens zwangerschap

vorige week is er een eierstok verwijderd dmv een kijkoperatie,ik ben nu 13 weken zwanger.de operatie is prima verlopen maar heb nog wel veel last van van mijn buik.heeft hier nog iemand ervaring mee?je leest er eigenlijk niet veel over,en ik ben toch wel een beetje onzeker over dit alles

groetjes
 
hallo.

Ik ben nu 26 weken zwanger en toen ik 6 weken zwanger was is er bij mij me eileider schoongespoeld. ook met een kijkoperatie.Ik had toen ook veel last van me buik en heb ook 6 weken niet gewerkt. Vooral me buikspieren deden weg veel pijn Ik kon haast niet overeind zitten....Maar alles is goed gekomen en heb nu nergens geen last meer van, op de bekende zwangerschapskwaaltjes na dan. Mijn gynaceloog heeft me 100 maal gerust gesteld dat met de baby niks kon gebeuren...En alles gaat dus prima!! Maar begrijp wel hoe je je voelt... ik was ook erg bang dat ik ineens een miskraam hierdoor kreeg ofzo...
 
hoi,

bij mij is mijn galblaas verwijderd toen ik 13 weken zwanger was vanwege ernstige galsteenaanvallen dmv een laproscopie, ik was zo nerveus dat er iets met de kleine zou gebeuren omdat we ruim 5 jaar op deze zwangerschap hebben moeten wachten, de operatie was in februari, in het begin had ik er heel erg last van, en nu begint de pijn ietwat terug te komen omdat mijn buik groeit en nu komt er flink veel druk op dat litteken te staan, gelukkig hoef ik nog maar 2 maandjes voordat de kleine geboren gaat worden, groetjes en sterkte.
 
Terug
Bovenaan