laptop en mobiel

Een hele tijd geleden stond er in de krant dat de straling van mobieltjes ervoor zorgde dat de bomen sneller dood gingen ofzo.
Nou heb ik ongeveer 5 uur per dag toch mijn telefoon in mijn broekzak, en de laptop staat soms op schoot. (meestal met kussen eronder).
Iemand enig idee of deze stralingen kwaad kunnen voor onze kleine uk?
 
hoi hoi,

ik heb even gegoogled naar mobiele telefoon zwanger,
op verschillende pagina's wordt gewaarschuwd voor de mogelijkheid van gedrags afwijkingen bij kinderen als de ma veel mobiel belt.
Verder op staat dat het voor zwangeren niet gevaarlijk is om naast een GSM mast te wonen.
dan neem ik aan dat het geen kwaad kan je mobiel in je broekzak te hebben.
En wat de laptop betreft, ik denk dat de eventuele warmte die er af komt, niet fijn is voor de kleine.
maar schadelijk....kan ik me niet indenken.

groetjes
smooty
 
tegenwoordig is de straling van mobieltjes en laptops zo klein dat het niet schadelijk meer is. Ik heb ook een laptop, en die word niet eens erg warm als ik hem op schoot heb. Ik denk dat het allemaal wel meevalt.
 
Nou ze zeggen heel veel, maar zeker weten doen ze het niet!
Kun je je telefoon niet in je tas of op je bureau leggen?
Ik denk dat er altijd dingen bij je kindje komen die ze niet kunnen gebruiken zeg maar, via voedsel, milieuverontreiniging enz, je kunt toch niet alles uitsluiten!
Groetjes
 
idd mj. tegenwoordig is niks meer goed.
over die warmte: dat maakt niks uit.
ik doe regelmatig een warme kruik op me buik, heb veel last van me darmen. en dat kan geen kwaad voor de kleine. wel is het van binnen uit komt. bijvoorbeeld koorts.
 
Terug
Bovenaan