laptop op schoot

Wie weet of het schadelijk is of je de laptop op schoot hebt tijdens de zwangerschap.
Ik weet wel toen we met behandelen bezig waren dat het voor de man wel erg schadelijk is voor zijn "zakie".
Wie kan mij daar antwoord op geven!

hmm.. ook hier een laptop op schoot.... Denk dat het wel meevalt, zal ongeveer dezelfde straling hebben als een mobiele telefoon gok ik...maar een beargumenteerd antwoord kan ik niet echt geven.

Ik weet alleen dat de laptop bij een man op schoot slecht is voor de kwaliteit van zijn sperma, vanwege de warmte van de laptop...
Te warm zaad is minder vruchtbaar....
Maar de warmte van de laptop kan bij ons geen kwaad...
Verder is er nog nergens een onderzoek geweest dat bewijst dat een laptop op schoot schadelijk is voor de zwangerschap....
Misschien naief, maar dan lijkt het mij dat het ook geen kwaad kan ( zeg ik ook met mijn laptop op schoot).

Ik denk als het echt kwaad zou kunnen dat het wel bekend zou zijn. Netals dat je geen filet american moet eten of de kattenbak verschonen. Dat weet ook iedereen......(mezelf een beetje hoop inpraten he;))

Nou ik dacht inderdaad ook het zelfde alles wat niet mag word wel zo breed uitgemeten en van de laptop hoor je niets.
We hebben volgende week controle misschien dat ik dan als ik er aan denk ;-) het ga na vragen.
Tot die tijd gezellig met de laptop op schoot....

Terug
Bovenaan