Laptop???

Hoi allemaal,

Dit heeft even helemaal niets met babies en dergelijke te maken, maar ik dacht dat ik het eigenlijk net zo goed hier kon vragen aangezien iedereen hier natuurlijk toch achter de computer zit...
Mijn PC gaat de hele tijd kapot dus ik wil eigenlijk een nieuwe computer. Nu lijkt een laptop me wel handig, ook in verband met mijn studie en lekker ruimtebesparend en dergelijke. Toch?
In ieder geval wil ik me gaan orienteren, maar er zijn er zo ontzettend veel! Wie heeft hier ook een laptop en heeft er een aan te raden? In prijsklasse tot zeg maar 900 euro? Ik ben wel van plan om hem mee te nemen de deur uit dus hij hoeft niet groot te zijn. Wel snel en goede wireless. Ik speel er geen spelletjes of iets dergelijks op, het is voornamelijk texten en internet...
Ben benieuwd! Beetje gek onderwerp op een baby site maar goed haha!
Ik ben een nerd met computers dus heb een beetje hulp nodig...
Bedankt, liefs Bebek

Wij zijn supertevreden met onze Toshiba! We hebben nu bijna 3 jaar en nog NOOIT problemen mee gehad. De gewone computer wordt bijna niet meer gebruikt, vooral nu het internet het daar om mysterieuze reden niet meer doet.

Hebben ons laten informeren in de winkel tav hoeveel geheugen, wat voor processor etc. Omdat wij ook geen spannende dingen doen, hebben we een pentium 4 ipv pentium centrino (scheelde veel geld). Want in dat soort dingen zit het prijsverschil! Dus ik zou zeggen, ga naar een (goede) zaak in de buurt en laat zo'n jochie je maar vertellen...

Succes!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (20 weken)

PS ik zou ook niet te klein pakken, dat typt niet zo ontspannen.. Probeer gewoon eens uit ook 'lekker' het typt, of je handen niet op een irritante richel leunen etc...

Hoi,

Wij hebben sinds een jaartje een laptop van het merk HP. Gewoon gekocht bij de Media Markt. Heel gebruiksvriendelijk. Tevens werden we bij de Media Markt goed geholpen.

Wat mij betreft een aanrader!
Veel succes,
groetjes  Sandra

hoi

ik zit ook achter de laptop, ideaal!
toen we 1.5 jaar geleden naar dit huis verhuisde zei ik
alles goed maar geen pc in mn woonkamer, staat vaak zo rommelig
dus pc op zolder, en voor beneden een laptoppie!

we hebben er enorm veel plezier van, we hebben een hp
gekocht in de aanbieding bij de mediamarkt,

soms willen we beide de laptop dan kan er 1 naar boven hahah
aangezien mijn man programmeur is heeft ie best wel eens de pc ff nodig
op de laptop erg gezellig zo samen op de bank

mijn tip dus, gewoon een laptop kopen

haha,

hier heb je helemaal niets aan. Er vliegen hier net zo veel merken voorbij als er in de winkel staan! Bij de Media Markt of de BCC kunnen ze je prima helpen. Daar kunnen ze je ook adviseren wat het beste is met jouw wensen.

Succes ermee,

Ilona

Grappig inderdaad, dat maakt het nou net zo moeilijk ik hoor zoveel verschillende verhalen! De een vindt HP geweldig de ander juist weer Sony enzo.. pfft.
Ik vraag me af of het eigenlijk uiteindelijk uitmaakt, in een bepaalde prijsklasse zal het over het algemeen sowieso wel goed zijn. Tsja ik was net bij de BCC en daar gaven ze inderdaad wel goede info, maar nu weet ik het helemaal niet meer!
Misschien kan ik beter vragen naar negatieve ervaringen met bepaalde laptops haha.
In ieder geval bedankt en als andere mensen nog meer weten graag, ik sta open voor alle tips!

hoi

ff snel, ik heb die van dell en was een koopje onder 600 euro en als je draadloos internet wil hebben is dat maar 50 euro duurder... verder zit het allenieuwste software op die je nodig hebt. en een paar extra dingen die ik zelf ook nog onder de knie moet hebben maar goed... heb hem al bijna 2 jaar en is nog nooit wat mis geweest. dell is te vinden op internet..
grt suuz mv joshua 8-2-07

Terug
Bovenaan